احد آزادیخواه گفت: حدود چهار سال است که دانشگاه فرهنگیان با سرپرست اداره می‌شود و دولت آینده باید وضعیت آن را تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۴۱۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 03 May 2017
سخنگوی کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم و تبریک آن گفت: از مطالبات جدی فرهنگیان، موضوع پاداش پایان خدمت آنهاست که متأسفانه بعضاً این پرداخت‌ها تا سه سال به تعویق می‌افتد و این موضوع اصلاً شایسته فرهنگیان نیست.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه افزود: از دیگر اولویت‌های بخش آموزش و پرورش سامان‌دهی صندوق ذخیره فرهنگیان است که درگیر مشکلات عدیده‌ای است.

وی افزود: اختلاس ۸ هزار میلیاردی در صندوق فرهنگیان به هیچ وجه شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست و توضیح دولت و شخص رئیس جمهور در مورد این اختلاس به هیچ وجه توجیه مدیریتی ندارد .

نماینده مردم ملایر با اشاره به ضرورت همسان‌سازی حقوق معلمان نیز گفت: میزان درآمد دریافتی معلمان نسبت به کارمندان سایر وزرات‌خانه‌ها بسیار پایین است و این افزایش حقوق خواستهٔ اصلی معلمان است.

آزادیخواه با ابراز نگرانی از وضع نابسامان دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین مرکز تربیت معلم کشور، حدود چهار سال است که با سرپرست اداره می‌شود و دولت آینده باید وضعیت آن را تعیین تکلیف کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار