نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: باید خط توریست افغانستان ایجاد شود تا بیماران افغانی برای درمان به خراسان جنوبی سفر کنند.
کد خبر: ۴۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 30 April 2017
محمد رضا امیر حسنخانی ظهر  شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال خراسان جنوبی بیان کرد: باید کارگروه اشتغال در خراسان جنوبی به بخش خصوصی ورود پیدا کند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری پیرامون تولید اشتغال بیان کرد: باید در برنامه ریزی اشتغال سال جاری به گونه ای عمل کنیم که آمار سال گذشته را تکرار نکنیم.

امیرحسنخانی با تاکید بر اینکه باید کارگروه اشتغال تکیلف دستگاه ها را مشخص کند، اظهار کرد: باید همه دستگاه های اجرایی برای تولید و اشتغال تلاش کنند.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیش از هفت درصد اشتغال در زمینه درمان بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ۴۶۰ کیلومتر مرز مشترک خراسان جنوبی خراسان جنوبی با افغانستان بیان کرد: باید خط توریست افغانستان ایجاد شود تا بیماران افغانی برای درمان به خراسان جنوبی سفر کنند.

امیرحسنخانی ادامه داد: در شرایط کنونی بیماران افغانی با هواپیما به هندوستان سفر می کنند و این در حالی است که مسافت خراسان جنوبی نزدیک تر است.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت گردشگری خراسان جنوبی، بیان کرد: متاسفانه نتوانستیم به اندازه جمعیت استان، گردشگر جذب کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنون چرخ اقتصاد هتل داران خراسان جنوبی به درستی نمی چرخد و به دنبال فروش هتل های خود هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار