رئیس کمیسیون امور اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اکثر هتل‌های مشهد زیان‌ده هستند.
کد خبر: ۴۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 29 May 2015
سید عبدالکریم جوادی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات هتلداری که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در مشهد تعداد زیادی هتل داریم که متاسفانه اکثر آن‌ها زیان‌ده و آسیب‌رسان به صنعت هتلداری مشهد هستند.

وی تصریح کرد: خدمات هتلداری در مشهد سطح پایینی دارد که خوشبختانه در حال حاضر اگر از تولیدات و محصولات متنوع به خوبی استفاده شود، خلاءصنعت هتلداری و توریست از بین خواهد رفت.

جوادی با بیان اینکه مطرح شدن در دنیا نیازمند رعایت استانداردهای جهانی است، عنوان کرد: وجود حاشیه سود منطقی نیز برای رعایت استانداردهای جهانی لازم است.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر مشهد یکی از اقدامات لازم‌الاجرا در خصوص موضوع توریست و گردشگری را افزایش مدت اقامت آنان در شهر دانست و افزود: اگر مدیریت شهری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هماهنگی‌های لازم را داشته باشند، این موضوع به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
بله هتل ها زيان ده هستند اما موسسه ع كه وام مي دهد و سود مي گيرد و خون مردم را در شيشه مي كند و به خاطر عقب افتادن اقساط به دستان بدهكار دستبند مي زند و با آبروي افراد بازي مي كند و طرف را به كلانتر و دادگاه مي كشد و با دست بند و پابند حيثت طرف را مي برد اين موسسه هيچ وقت زيان ده نيست. آقايان به خودتان بيائيد چكار داريم مي كنيم. به خدا عاقبت اين كارها خوب نيست ميزان را ديد كه چطور سقوط كرد پديده را ديديد تبرك را ديديد بقيه موسسات هم اين خطر را احساس مي كنند وقتي آه مردم پشت سرتان باشد عاقبت به خير نمي شويد. والعاقبه الاهل تقوا و اليقين. يا علي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار