امام جمعه گرمسار:
امام جمعه گرمسار با بیان اینکه رهبری گرای واقعی را به مسؤولان داده‌اند، گفت: دولت باید تمام‌قد وارد جنگ اقتصادی شود؛ چراکه امروز هدف دشمن، جدا کردن ملت از نظام است.
کد خبر: ۴۰۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 09 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس درباره شعار سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری کردند.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری مانند انسانی دوربین همه حرکات دوست و دشمن را رصد می‌کنند و با بررسی گرای واقعی را به مسؤولان می‌دهند، گفت: ایشان تمام حرکات و افکار دشمن را قابل لمس کرده‌اند.

امام جمعه گرمسار با اشاره به اینکه امروز بر همه روشن است که دشمن با تمام قوا جنگ اقتصادی را علیه ایران اسلامی آغاز کرده است، افزود: دشمن در جنگ نظامی شکست خورد؛ اما در جنگ فرهنگی توفیقاتی داشت که اکنون هم راه را ادامه می‌دهد.

مهدی‌نژادبا بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی تمام‌قد وارد عمل شده و هدف دشمن جدا کردن ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: چند سال است که رهبر معظم انقلاب شعار سال‌ها را با موضوع اقتصادی انتخاب می‌کنند و همه موظف هستیم، دستورات ایشان را اجرا کرده و هدایت ایشان را بپذیریم و عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه پشت سر تولید، اشتغال است و اگر تولید نباشد، اشتغالی نخواهد بود، تصریح کرد: شعار سال ۹۶ از ساختار راهبردی ویژه‌ای برخوردار است و خطیبان باید در سخنرانی‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و بیان ابعاد مختلف این شعار گام بردارند.

امام جمعه گرمسار با اشاره به اینکه باید بر امکانات داخلی تکیه کنیم، افزود: تا آنجا که می‌توانیم باید از امکانات داخل استفاده کنیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کشور فقیری نیستیم و امکانات زیرزمینی و روزمینی غنی در کنار نیروی انسانی متخصص فراهم است.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه وجود معادن از گاز گرفته تا طلا، نقره، سنگ و ... اندوخته‌ای غنی در کشور است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت‌ها در راستای خودکفایی و غنا استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان باید از علم و توان خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: باید از این منابع استفاده کرد و در این راستا کشاورز تولید خود را افزایش دهد و معدن‌دار تولیدات خود را به‌صورت خام صادر نکند و به فرآورده تبدیل سازد و همه باید در جریان اقتصاد مقاومتی وارد عمل شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار