نمایش "سفر شگفت‌انگیز" به نویسندگی و کارگردانی سید رهبان مسلمی عقیلی به مدت ٦روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۴۰۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 08 April 2017
نمایش "سفر شگفت‌انگیز" به نویسندگی و کارگردانی سید رهبان مسلمی عقیلی به مدت ٦روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می‌رود.

این نمایش با موضوع «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال» ١٥ تا ٢٠فروردین‌ماه برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود که تاکنون مورد استقبال شهروندان قرارگرفته است.

بر اساس این گزارش، نمایش "سفر شگفت‌انگیز" با توجه به فضای بومی و محلی استان، مراحل کاشت، داشت و برداشت برنج را به تصویر می‌کشد و رسومات سنتی را با توجه به موسیقی فولکلور به نمایش می‌گذارد.

همچنین صرفه‌جویی و الگوی صحیح مصرف، شکر گذاری به درگاه ایزد منان، فضای بومی و سنتی نمایشنامه با نگاهی به سبک زندگی ایرانی اسلامی، معرفی پوشش زنان و مردان روستایی و اشاره به ساده زیستی آن‌ها، توجه به زحمات و سختی‌های بخش کشاورزی و نگاهی به اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی و کاشت شالی با استفاده از آب‌های سطحی از اهداف تولید نمایش "سفر شگفت‌انگیز" بوده است.

با توجه به موضوع نمایش و اهمیت و تأثیرگذاری آن بر مخاطب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دومین شب اجرای تئاتر"سفر شگفت‌انگیز" به همراه مسئول حراست و کارشناس نمایش اداره کل، به تماشای این اثر هنری نشست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پس از پایان اجرای تئاتر"سفر شگفت‌انگیز" ضمن ابراز رضایت از استقبال این اثر هنری، فرهنگ‌سازی موضوع صرفه‌جویی را از ارکان اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: بهترین زمان برای فرهنگ‌سازی از سنین کودکی است.

نمایش"سفر شگفت‌انگیز" تا بیستم فروردین، هرروز عصر ساعت ١٨ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می‌شود.

گفتنی است مسئول حراست کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان و رئیس شورای نظارت و ارزشیابی مدعوین این نمایش بودند که برای تماشای تئاتر"سفر شگفت‌انگیز" در تالار فخرالدین اسعد گرگانی حضور یافتند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار