مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۸۵۰ نفر از مسافران فرهنگی در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش اسکان داده شدند.
کد خبر: ۴۰۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 07 April 2017
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۸۵۰ نفر از مسافران فرهنگی در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش اسکان داده شدند.

به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش نهاوند درکمیته برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش این شهرستان افزود: این تعداد افراد در قالب ۱۵۰خانوار بودند که در دو مرکز شبانه‌روزی و خانه معلم پذیرش‌شده و خدمات لازم به آنها داده شد.

وی افزود: امسال آموزش‌وپرورش این شهرستان به‌منظور ارائه خدمات درخور شأن به همکاران فرهنگی وهمچنین سایرمیهمانان،۱۱سوئیت مجهز در خانه معلم  و۲۲کلاس رادر دو آموزشگاه شبانه‌روزی، مجهز به امکانات لازم نمود و به مرکز اسکان اختصاص داد که از ۲۵ اسفندماه آماده پذیرش میهمانان گردید.

سلگی گفت: علاوه بر این به‌منظور اسکان بیشتر مسافران درشرایط اضطراری دو مرکز شبانه‌روزی دیگر ومیهمان سراهای سایر ادارات نیز مهیای پذیرش بودند که در صورت نیاز بتوان از آن استفاده برد.

وی گفت: باوجود بارش شدید باران در تعطیلات نوروزی خوشبختانه میزان مسافران واردشده به شهر و اسکان آنها در مقایسه با سال گذشته کاهش نداشته است.

همچنین افزود: به‌منظور ارائه  خدمات مطلوب به میهمانان، مراکز اسکان آموزش‌وپرورش در قبل و حین ایام تعطیلات توسط کمیته نظارت ستاد تسهیلات شهرستان و همچنین بازرسان استانی مورد بازدید و نظارت لازم قرارگرفته و تلاش‌های ما در این مدت بر پذیرایی هر چه‌بهتر از مسافران بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار