رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار از حضور گسترده مسافران نوروزی در مرقد مطهر حضرت آیت‌الله بهاری (ره) این شهر خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار نفر از مسافرین نوروزی از این مکان مقدس زیارت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۰۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 29 March 2017
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰۰ نفر از مسافران و زائران در آستان مقدس آیت الله بهاری(ره) این شهر حضور یافته اند.

به گزارش مهر؛ حسن نورزی با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان شهرستان بهار در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از زائران و مسافران نوروزی است، اظهار داشت: طرح نوروزی آرامش بهاری در آستان مقدس امام زاده میر شمس الدین(ع) روستای زاغه و مرقد مطهر آیت الله بهاری(ره) در حال انجام است.  

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار از حضور گسترده مسافران نوروزی در مرقد مطهر حضرت آیت الله بهاری(ره) این شهر خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار نفر از مسافرین نوروزی از این مکان مقدس زیارت کرده اند.

نوروزی افزود: در این اماکن خیمه‌های معرفت، غرفه پاسخگویی به سئوالات دینی و غرفه «همه واقف باشیم» توسط اوقاف شهرستان برپا شده است.

وی با بیان اینکه آیت الله شیخ محمد بهاری از علما و عرفای بزرگ و دارای اخلاق و کرامات زیادی بود، گفت: شیخ محمد بهاری فرزند میرزامحمد در سال ۱۲۶۵ قمری در شهر بهار چشم به جهان گشود و در نجف از همراهان آخوند ملا حسینقلی همدان شد و تا پایان حیات ملاحسینقلی همراه وی بود و به درجه اجتهاد رسید.

نوروزی گفت: مرقد این عارف بزرگ هم اکنون در باغ بهشت شهدای شهر بهار، زیارتگاه مردم ولایت مدار این شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار