در راستای رفاه حال شهروندان طی ایام نوروز
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای رفاه حال شهروندان استان در ایام نوروز، ستاد خبر ی و اطلاع‌رسانی بخش کشاورزی در این سازمان تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۹۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، کیانوش کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان استان در ایام نوروز، ستاد خبر ی  و اطلاع‌رسانی بخش کشاورزی در این سازمان تشکیل شده است.

وی افزود: این ستاد با هدف اطلاع‌رسانی در خصوص تنظیم بازار، توزیع میوه شب عید، اکیپ‌های گشت اراضی کشاورزی، مبارزه با سن غلات و ملخ در ایام نوروز تشکیل شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه اطلاع‌رسانی نقش بی‌بدیلی در ارتقای بخش‌های مختلف به ویژه بخش کشاورزی دارد، ادامه داد: تشکیل ستاد خبری و اطلاع‌رسانی به عنوان پل ارتباطی و دو سویه با مخاطبان، بهره‌برداران و مسؤولان بخش کشاورزی در راستای روشنگری، پاسخگویی و رفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات نوروز است.

کاکاوند تصریح کرد: در همین راستا در ایام تعطیلات نوروز، اخبار بخش کشاورزی به صورت روزانه و پیام صوتی تهیه و در اختیار همکاران و کشاورزان و بهره‌برداران بخش قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار