برنامه عملیاتی شهرستان تایباد برای جذب مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری 71 میلیون تومان بود که با حضور بسیار خوب نیکوکاران تاکنون 109 میلیون جذب شده است و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به 120 میلیون تومان برسد.
کد خبر: ۳۸۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 05 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، غلامرضا التفاتی مدیر کمیته امداد تایباد گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان همزمان با سراسر کشور، فراهم کردن نیاز مددجویان و شرایط مناسب  برای آن‌ها در آستانه سال نو است.
وی، با اشاره به اینکه تاکنون مردم 115میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده اند، بیان کرد: توزیع هدایای مردمی، که شامل تامین جهیزیه نوعروسان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بسته‌های معیشتی و ... می شود، از ابتدای اسفندماه آغاز شده و تلاش برای توزیع هدایا و مشارکت نیکوکاران در اسرع وقت بین نیازمندان و خانواده های محروم است. 
مدیر کمیته امداد تایباد خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی شهرستان تایباد برای جذب مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری 71 میلیون تومان بود که با حضور بسیار خوب نیکوکاران تاکنون 109 میلیون جذب شده است و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به 120 میلیون تومان برسد.
وی تصریح کرد: در بخش حمایت خیران از فرزندان خانواده های نیازمند(طرح محسنین) تحت پوشش هم اکنون 386 خیر نیکوکار از 148 فرزند مددجوی تحت پوشش حمایت مادی ومعنوی می کنند و طی 9 ماهه امسال 57 میلیون تومان به حساب فرزندان طرح محسنین واریز نمودند.
التفاتی با اعلام اینکه، هم اکنون 358 یتیم تحت پوشش از خدمات مادی و معنوی بیش از یک هزار و 433 حامی نیکوکار بهره مند هستند، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه یک هزار و 433 حامی بیش از 269 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای سرپرستی358 یتیم تحت پوشش اهداء و هزینه کرده اند.
وی با دعوت از خیرین برای شرکت در مراسم جشن نیکوکاری در آستانه سال نو وبه منظور کمک به نیازمندان گفت: هم اکنون کمیته امداد تایباد دوهزار و 694 خانوار را با جمعیتی حدود هفت هزار نفر تحت پوشش خدمات خود دارد.
التفاتی به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از 14 تا 21 اسفندماه اشاره داشت و تصریح کرد:  جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی»  همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرزی تایباد برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: جشن نیکوکاری با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که در روز اول در مدارس، روز دوم در سطح شهرهای تایباد، کاریز، مشهدریزه و روز سوم در مصلی‌های نماز جمعه انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار