با شروعی طوفانی؛
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود از لیگ قهرمانان آسیا از ساعت18:40 دقیقه در ورزشگاه آل نهیان به مصاف الوحده امارات رفت که این دیدار با برد سه بر دو پرسپولیس به پایان رسید.
کد خبر: ۳۸۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 28 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ ترکیب پرسپولیس دراین دیدار با توجه به غیبت رامین رضاییان و علی علیپور به شرح زیربود: بیرانوند، حسینی،ماهینی،انصاری،محرمی،احمدزاده،کامیابی نیا،مسلمان، وحید امیری، سروش رفیعی و مهدی طارمی.
 
نیمه اول ودر دقیقه 3 پاس زمینی مهدی طارمی به وحید امیری رسید وضربه این بازیکن وارد دروازه الوحده شد تا پرسپولیس از همان ابتدا شرعی طوفانی داشته باشد.دقیقه 8 ارسال ژوزاک توسط مدافعین پرسپولیس دور شد در ادامه شوت همین بازیکن توسط بیرانوند مهارشد. دقیقه 10 ضربه طارق احمد توسط بیرانوند مهارشد. دقیقه13 ارسال رفیعی با ضربه محکم طارمی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.دقیقه19 ضربه ژوزاک با برخورد به کامیابی نیا به کرنر رفت.یک دقیقه بعد ضربه سر بازیکن الوحده با برخورد به تیرک دروازه دور شد تا دروازه پرسپولیس همچنان بسته بماند.دقیقه23 پاس وحید امیری در دهانه دروازه به مهدی طارمی نرسید.
 
دقیقه 24 هواداران حاضر در ورزشگاه یاد وخاطره کاپیتان فقید پرسپولیس،هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه 26 موقعیت خطرناک طارمی توسط مدافع حریف به کرنر رفت. دقیقه31 ضربه تالیابو با اختلاف کمی از کنار دروازه سرخ پوشان به بیرون رفت.دقیقه33 پاس دیدنی مسلمان با ضربه کامیابی نیا به کرنر رفت.دقیقه34 ضربه سر کامیابی نیا به بیرون رفت.دقیقه36 ضربه آزاد حمدان الکمالی با اختلاف به بیرون رفت.دقیقه42 ضربه سر بازیکن الوحده به بیرون رفت. دقیقه46 موقعیت تک به تک طارمی به دروازه بان حریف رسید تا بازی درپایان نیمه اول با برد پرسپولیس به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه50 سانتر امیری با ضربه سر مدافان حریف دور شد. دقیقه52 شوت سنگین اسماعیل مطر از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه55 ضربه ویا از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه58 ضربه اسماعیل مطر وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی با تساوی دنبال شود. دقیقه 62 ضربه طارمی در اختیار دروازه بان الوحده قرار گرفت.دقیقه64 والدینیا گل دوم را به ثمر رساند تا پرسپولیس بازی برده را با شکست تعویض کند.دقیقه 70 ارسال مطر با ضربه سر والدیویا به بیرون رفت.
 
دقیقه 80 پرش محکم طارمی با ضربه سر این بازیکن وارد دروازه الوحده شد تا پرسپولیس در ادامه امیدوار به برد در این دیدار باشد. دقیقه88 ضربه دیدنی طارمی گل سوم را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا سرخ ها بازی را با پیروزی به پایان برسانند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار