کارشناس عراقی مسائل راهبردی و نظامی گفت: اتاق عملیات موصل در حال بررسی گشودن محورهای جدید عملیاتی در کرانه راست موصل است.
کد خبر: ۳۸۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 28 February 2017

به گزارش تابناک : «محمد نعناع»، کارشناس عراقی مسائل راهبردی و نظامی منطقه تصریح کرد: تمام نیروهای امنیتی و نظامی عراقی شرکت‌کننده در عملیات بزرگ آزادسازی موصل، در همه محورها به سطح بالایی از هماهنگی رسیده‌اند.

این کارشناس عراقی مسائل راهبردی و نظامی افزود: بهمین دلیل اتاق عملیات عملیات بزرگ آزادسازی موصل درحال بررسی نقشه‌های میدانی جهت گشودن محورهای جدید عملیاتی در کرانه راست موصل با هدف شکستن سریع‌تر خطوط دفاعی داعش و تسریع در روند عملیات است.

نعناع گفت: نیروهای وابسته به نهاد مبارزه با تروریسم پس از شکستن خط مقدم و آزادسازی تعدادی از روستاها و مناطق مسکونی، به پیشروی سریع و قابل توجه خود در محله‌های این بخش از موصل ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به حضور لشکر نهم زرهی ارتش عراق در محور غربی که محور عملیاتی اصلی این نیرو شمرده می‌شود، افزود: عملیات این لشکر با پشتیبانی و حمایت نیروهای بسیج مردمی ادامه دارد و این موجب شده، پیروزی‌های مهمی در این محور، از جمله آزادسازی چندین محله و شهرک در شرق تلعفر محقق شود.



منبع : فارس

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار