به گفته فرماندار تویسرکان، نانوایی‌های تویسرکان در رعایت شاخص‌های بهداشتی و عرضه نان سالم به مردم رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر: ۳۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 22 May 2015
فرماندار تویسرکان از فعالیت 139 نانوایی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع این نانوایی‌ها، 15 نانوایی سنگک ‌پز و 6 واحد نانوایی بربری آزاد‌پز هستند.

به گزارش فارس ، مهرداد موسوی در کارگروه نظارت بر اجرای ماده 110 آرد و نان، از فعالیت 139 نانوایی در سطح شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: از مجموع این نانوایی‌ها، 15 نانوایی سنگکی و 6 واحد نانوایی بربری در شهر تویسرکان و شهر فرسفج آزاد‌پز هستند.

وی با اشاره به اینکه سه نانوایی‌ سنگکی در شهر تویسرکان به صورت دولتی خدمات‌دهی دارند، خاطرنشان کرد: در شهر فرسفج نیز یک نانوایی سنگکی به شکل دولتی فعالیت دارد.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر نظارت مستمر بر نانوایی‌ها تاکید کرد: مسئولان امر در راستای ارائه خدمات مطلوب در بحث نان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با تاکید بر برخورد جدی‌تر با بی‌نظمی و کم‌کاری در روند ارائه خدمات نانوایی‌ها، گفت: در صورت مشاهده تخلف میزان سهمیه آرد این نانوایی‌ها کاهش یافته و به نانوایی‌های فعال اضافه شود.

موسوی یادآور شد: نانوایی‌های تویسرکان در رعایت شاخص‌های بهداشتی و عرضه نان سالم به مردم رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌های تویسرکان را از ابتدای سال تاکنون 831 فقره دانست و افزود: 51 تخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار