در بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان شد
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: سپاه ناحیه امام رضا(ع) این شهرستان در جهت ایجاد شغل بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات در قالب تهسیلات اقتصاد مقاومتی به همشهریان و بسیجیان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۳۷۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت دهه مبارک فجر مسؤولان شهرستان البرز از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی استخر پرورش ماهی روستای کوچار و پرورش گل طبیعی در شهر شریفیه بازدید کردند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: باتوجه به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، سپاه و بسیج با تمام ظرفیت خود برای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری وارد عمل شد که در راستای تولید، خودکفایی و ایجاد شغل به بسیجیان و مردم، خدماتی از جمله تسهیلات (اقتصاد مقاومتی) پرداخت کرده است.

علیرضا حیدری افزود: سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز هم در جهت ایجاد شغل بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات در قالب تهسیلات اقتصاد مقاومتی به همشهریان و بسیجیان پرداخت کرده است، که نمونه‌ای از آن را می‌توان به ایجاد شغل، کارگاه‌های کوچک و پرورش آبزیان اشاره کرد.

وی در پایان یادآور شد: سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز توانسته با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای بیش از 103 نفر مستقیم و 137 نفر هم غیرمستقیم شغل ایجاد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار