تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی آمد تا دین را احیا کند و به زندگی مردم بازگرداند، گفت: شعار دیگر مردم انقلابی عدالت، اخلاق، آزادی و دیگر موارد فرهنگی بود.
کد خبر: ۳۷۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 01 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شعبانعلی رمضانیان در نشست روشنگری فرهنگیان استان، با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: یکی از راه‌های تداوم انقلاب شناساندن شرایطی است که آن روزها جامعه با آن رو به رو شده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور شناخت و یادآوری مسائل انقلاب به جامعه را از ضروریات دانست و افزود: مردم زمان انقلاب در راستای اهدافی ارزشمند حاضر به جان فشانی شدند.

وی با بیان اینکه هر انقلابی در راستای تحقق اهدافی شکل می‌گیرد، اظهار کرد: در انقلاب اهداف در شعارها تجلی می‌یابد و شعارهای انقلابیون بیانگر این است که چرا انقلاب صورت گرفت.

رمضانیان با بیان اینکه انقلاب در ایران شکل گرفت تا دین را به عرصه زندگی مردم برگرداند، تصریح کرد: در شرق دین افیون جامعه محسوب می‌شد و در غرب نیز دین در کلیساها محبوس شده بود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی آمد تا دین را احیا کند و به زندگی مردم بازگرداند، گفت: شعار دیگر مردم انقلابی عدالت، اخلاق، آزادی و دیگر موارد فرهنگی بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه امروز انقلاب برخی از اهداف خود را نتوانسته محقق کند، افزود: باید واقع بینانه تحلیل و نتیجه گیری کنید تا اقدامات بعدی نقایص را برطرف کند.

رمضانیان توفیقات امروز انقلاب را به واسطه عمل به دین دانست و اظهار کرد: کاستی‌ها و چالش‌ها به خاطر عمل نکردن به دین است.

وی با اشاره به اینکه از لحظه پیروزی انقلاب دشمن انقلاب را رها نکرده است، عنوان کرد: دشمن در این سال‌ها فشارهای بسیاری را به کشور تحمیل کرد که اوج آن‌ها دفاع مقدس است و نتیجه آن این است که امروز کسی جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: نظارت، افکار و روحیات مدیریت باعث ایجاد مشکلات فرهنگی و اقتصادی شده است.

وی مشکل اقتصاد در کشور را در پی الگوی اقتصاد لیبرال سرمایه‌داری خواند و ادامه داد: ما هنوز الگوی فرهنگ اسلامی و اقتصاد را عرضه نکرده‌ایم.

رمضانیان اظهار کرد: دشمن وانمود می‌کند که مشکلات در کشور به خاطر دینی بودن انقلاب ماست و می‌خواهد این را در جامعه القا کند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه آمریکا اعتراف کرده است که دیگر ابرقدرت جهان نیست، گفت: کاهش قدرت انسجام بخشی و عدم مدیریت حوادث جهانی از مهم‌ترین علل ضعف آمریکا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار