فرماندار شهرستان شیراز گفت: در ایام‌الله دهه فجر بیش از 100 پروژه با اعتباری بیش از 1100 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۶۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 22 January 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا: حیدر عالیشوندی ظهر یکشنبه سوم بهمن در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های آماده بهره‌برداری در بخش‌های آب، راه، آموزش، فرهنگ، بهداشت و درمان، برق‌رسانی، گاز و ... دیگر بخش‌ها است.

وی با بیان اینکه هنوز شهرداری شیراز و بخش‌خصوصی پروژه‌های خود را اعلام نکرده‌اند، گفت: امکان افزایش این تعداد پروژه وجود دارد.

عالیشوندی از تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر در فرمانداری و ایجاد 22 کمیته در زیرگروه این ستاد با هدف ساماندهی و راهبری برنامه‌های این ایام خبر داد.

وی تصریح کرد: هدف این ستاد و کمیته‌ها، مدیریت جشن‌های مردمی دهه مبارک فجر است زیرا برگزار کننده و مجری برنامه‌ها مردمی هستند که انقلاب کرده و تا امروز در کنار این انقلاب، به حفظ آن و ارزش‌های انقلابی کمک کرده‌اند.

فرماندار شیراز برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر را شامل بزرگداشت روز 12 بهمن و سالروز ورود حضرت امام(ره) به ایران، زیارت قبور شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان، انقلاب و امام راحل(ره) اعلام و تصریح کرد: مهمترین برنامه‌ ایام دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن است که امسال نیز با شکوه بیشتر و با حضور مردم برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار