دستگاههای اجرایی جهت انجام این امر آمادگی کامل دارند و به عنوان نماینده عالی دولت، قول هر گونه حمایت و پیگیری اجرایی را تا حصول نتیجه می دهیم.با حضور دو تن از کارشناسان کشور کره جنوبی ، شرایط احداث تجهیزات و تولید انرژی خورشیدی در اراضی دانشگاه آزاد فسا بررسی شد.
کد خبر: ۳۶۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 22 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری فسا: در جلسه ای که با حضور دکتر جمالی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی ، کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا ،دکتر سارویی رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و تعداد دیگری از مسئولین دانشگاه آزاد برگزار شد ، کارشناسان کره ای ضمن اعلام آمادگی کامل جهت اجرای این طرح ظرفیت و پتانسیل های موجود را مناسب ارزیابی کردند و از همکاری شرکت متبوع خود برای انجام این امر خبر دادند .

در این جلسه فرماندار ویژه فسا نیز با بیان اینکه مسئولان و مردم شهرستان فسا این اقدام را به فال نیک می گیرند اظهار داشت : دستگاههای اجرایی جهت انجام این امر آمادگی کامل دارند و به عنوان نماینده عالی دولت، قول هر گونه حمایت و پیگیری اجرایی را تا حصول نتیجه می دهیم

دکتر جمالی نیز با اشاره به اینکه این طرح علاوه بر ایجاد جنبه های مثبت اقتصادی کمک موثری به حفظ محیط زیست وتولید انرژی پاک می کند خاطر نشان کرددر دوران پسا برجام و رفع تحریم ها کشورهایی مانند کره جنوبی و ژاپن همکاری های موثری با کشورمان داشته اند . وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه در فرآیند همکاری با کره جنوبی این طرح با موفقیت انجام شود افزود: ما خود را متعهد از حمایت جهت اجرای این طرح می دانیم .

شایان توجه است که دو سرمایه گذار کره ای پس از بازدید از اراضی محدوده دانشگاه آزاد فسا و نشست با مسئولان این شهرستان به شیراز عزیمت نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار