هنرمند ملایری با بیان اینکه بومی و محلی بودن آثار از جمله ویژگی‌های مد نظر این جشنواره بوده و آثار باید برگرفته از آداب و سنن، قصه های فولکولور، افسانه‌های محلی و ویژگی هایی از این دست باشد؛ اظهار کرد: نمایش «نذر قالی» تئاتری آئینی و خیابانی بوده که به بیان یکی از آئین‌های سنتی و قدیمی شهرستان ملایر می‌پردازد.
کد خبر: ۳۶۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 15 January 2017
سرپرست گروه نمایشی«سپید و سیاه» ملایر گفت: در اولین دوره از جشنواره ملی تئاتر اقوام که به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، نمایش «نذر قالی» از ملایر به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش فارس؛ مهدی حبیبی اظهار کرد: اولین دوره جشنواره تئاتر اقوام کشور از سی دی ماه تا سوم بهمن ماه به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می شود که گروه ما نیز با نمایش «نذر قالی» در این جشنواره حضور خواهد داشت.

وی گفت: طبق اعلام مسؤولان این جشنواره در مجموع تعداد 75 اثر نمایشی از 32 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که پس از بازبینی، آثار برگزیده و نهایی آن معرفی شده‌اند.

این هنرمند موفق ملایری با بیان اینکه بومی و محلی بودن آثار از جمله ویژگی‌های مد نظر  این جشنواره بوده و آثار باید برگرفته از آداب و سنن، قصه های فولکولور، افسانه‌های محلی و ویژگی هایی از این دست باشد؛ اظهار کرد: نمایش «نذر قالی» تئاتری آئینی و خیابانی بوده که به بیان یکی از آئین‌های سنتی و قدیمی شهرستان ملایر می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این نمایش بازیگرانی همچون نرگس خاک کار، محدثه غفاری، نگین عزیزی، آرمان اکبری، میلاد زنگنه و سجاد عبدلی حضور دارند.

حبیبی افزود: در این کار انتخاب و پخش موسیقی نیز بر عهده محمد محسنی است که امیدواریم بتوانیم ضمن یک اجرای خوب باعث افتخارآفرینی برای شهر و استان خود باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار