هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تساوی شهروند ساری دنبال شد.
کد خبر: ۳۵۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 05 January 2017
مازند اسپرت؛هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) از ساعت 16 با برگزاری پنج دیدار و به صورت همزمان پیگیری شد که در پایان این دیدار‌ها تیم‌های گیتی‌پسند، مس‌سونگون، تأسیسات و یاسین‌پیشرو موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری دست یابند.
 
در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۹۵ تیم فوتسال شهروند ساری در سالن انقلاب کرج میهمان مقاومت این شهر بود و در پایان به تساوی یک بر یک برابر این حریف دست یافت‌.
 
در این دیدار که در مقابل دیدگان حدود ۵۰۰ نفر‌ تماشاگر برگزار شد، مسعود سعادتی برای شهروند ساری و علی عبداللهی برای مقاومت البرز موفق به گلزنی شدند.
 
قضاوت این دیدار عهده آقایان حمید کاشانی، احسان سبزواری، امیر لامعی و علی احمدی خواهد بود. عباس دهقان پور نیز امر نظارت بر عملکرد داوران را بر عهده داشت.
 
شهروند در این دیدار ابتدا با گل سعادتی از حریف پیش افتاد اما پس از اتخاذ تاکتیک پاورپلی از سوی مقاومت کرج گل تساوی را دریافت کرد و در ادامه نیز تلاش های دو تیم راه به جایی نبرد تا دو تیم به تقسیم ‌امتیازات رضایت بدهند.
 
سید جواد منتظر، سینا پرکاس، محمود لطفی، مرتضی عظیمایی، طاها مرتضوی، علی ابراهیمی، سید علی کیایی، مسعود سعادتی، حمیدرضا ره انجام، محمد رضا کرد، مهدی قلی زاده و رضا امانی ۱۲ بازیکن شهروند ساری در این دیدار بودند.
 
گفتنی است، شهروند ساری با کسب این ‌تساوی ۲۲ امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.
 
نتایج کامل این دیدار‌ها به شرح زیر است:
 
* گیتی پسند 6 - ارژن شیراز 3
گل‌ها:  مهران عالیقدر و اصغر حسن‌زاده (هر کدام دو گل)، سعید افشار و مهدی جاوید برای گیتی‌پسند و  محمد  صفری (سه گل) برای ارژن
 
* مس سونگون 5 - شهرداری ساوه یک
گل‌ها: بابک نصیری، میثم خیام و تاینان (هر کدام دو گل) برای مس و مسلم اولادقباد برای شهرداری
 
* تأسیسات 5 - طرح و توسعه الوند 3
گل‌ها: علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، سعید عباسی، رئیسی و زارعی برای تأسیسات و مصطفی اخلاصیان، حمیدرضا پورجاوید و امید طالبی برای طرح و توسعه
 
* دانشگاه آزاد تهران 3 - یاسین‌پیشرو قم 5
گل‌ها:محسن کشانی، دانیال گیویلی و بهروز جعفری برای دانشگاه آزاد و ابراهیم مسعودی، مهدی زاهدی، هاشم فرج‌زاده، مجتبی مریدی‌زاده و روح الله ایثاری برای یاسین‌پیشرو
 
* مقاومت البرز یک - شهروند ساری یک
گل‌ها: برای مقاومت علی عبدالهی و برای شهروند مسعود سعادتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار