بخشدار بخش خلجستان قم گفت: یادواره 321 شهید بخش خلجستان و 22 شهید شهر دستجرد همزمان با شب وفات حضرت معصومه(س) در 20 دی ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۳۵۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، سید داود حاج حسینی افزود: این یادواره به مناسب سالروز وفات حضرت معصومه(س) و سالگرد تدفین 2 شهید گمنام در بخش خلجستان و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور ترتیب خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در این یادواره از سردار سرلشگر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا و امیر سرتیپ رضا خرم طوسی مشاورعالی فرمانده کل ارتش برای سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه فرهنگی خاطره نویسی و برپایی نمایشگاه وصیت نامه در قالب پوستر، عکس و نقاشی از برنامه های دیگر این یادواره است.

به گفته حاج حسینی، یادواره 321 شهید بخش خلجستان و 22 شهید شهر دستجرد، روز دوشنبه 20 دی ماه جاری در سالن ورزشی شهید چمران شهر دستجرد برگزار می شود.

بخش خلجستان با وسعت یک هزار و 100 کیلومترمربع، دارای 50 هزار تن جمعیت ثابت و فصلی شامل 2 دهستان قاهان و دستجرد است؛ این بخش دارای 57 روستا، 27 دهیاری و 33 شوراست.

ابتدایی ترین روستای این بخش 60 کیلومتر و انتهایی ترین روستا 85 کیلومتر از مرکز شهر قم فاصله دارد.

مردم این بخش در حوزه های کشاورزی و دامداری اشتغال دارند و بیشتر محصولات کشاورزی خلجستان توت، گردو، فندق، گیلاس و انگور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار