سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: با مشارکت بخش خصوصی، شهرک فرودگاهی قزوین در آینده ای نه چندان دور راه اندازی می شود.
کد خبر: ۳۵۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 02 January 2017
به گزار ش تابناک از قزوین، علی فرخزاد روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد شهرک فرودگاهی قزوین در محل فعلی فرودگاه خدمات ویژه پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح، در واقع فرودگاه خدمات ویژه قزوین به شهرک فرودگاهی ارتقا می یابد، ادامه داد: در این شهرک همچنین خدمات پروازی و آموزشی به متقاضیان نیز ارائه می گردد.
به گفته وی، آموزش پرواز، تاکسی هوایی، سمپاشی مزارع کشاورزی، باربری و مسافربری با هواپیماهای سبک از خدمات پیش بینی شده در این شهرک است.
فرخزاد در ادامه با بیان اینکه براساس توافق وزارتخانه های جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی، استانداری و نظر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا فرودگاه خدمات ویژه قزوین برای ارتقا به شهرک فرودگاهی در اختیار شهرداری باشد، اضافه کرد: شرکت هواپیمایی خدمات ویژه نیز برای انجام ماموریت و اهداف مرتبط با حوزه کشاورزی نیز در اختیار وزارتخانه مطبوع خود قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمان دقیقی برای آغاز اجرای طرح شهرک فرودگاهی قزوین تعیین نشده، افزود: پس از تسویه حساب با سازمان خصوصی سازی، با مشارکت بخش خصوصی کار راه اندازی این شهرک فرودگاهی آغاز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار