کد خبر: ۳۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 13 May 2015
معاون آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: طرح آب شیرین کن در شهرستان گلوگاه شرق استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هرمز نیازآذری امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهری گلوگاه، به اهمیت آب در زندگی بشر اشاره کرد و اظهار داشت: جنگ هزاره سوم، جنگ آب خواهد بود.

وی، به اجرای طرح آب شیرین‌کن در منطقه گلوگاه اشاره کرد و افزود: این طرح با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی با جدیت در حال پیگیری بوده و زمین مورد نیاز آن نیز خریداری شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای شهری مازندران، از آغاز مطالعات فاز دوم طرح جمع آوری فاضلاب خبر داد و خواستار همدلی و اهتمام جدی مسئولان در تامین آب شرب واجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شد.

نیازآذری با بیان اینکه ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد، افزود: صرفه جویی و مصرف درست از این نعمت خدادادی امری ضروری است.

وی، ادامه داد: با توجه به اینکه میزان بارندگی در مازندران نسبت به سایر استان‌های کشور مناسب بوده ولی از گذشته در مهار آب‎های سطحی خوب عمل نکرده‌ایم.

نیازآذری، گفت: با توجه به پایین بودن تعرفه آب، شورای اسلامی شهرها می‌توانند برای ارتقای کیفیت و بهبود خدمات ارائه شده، شرکت آبفا را یاری کنند.

کمال الدین گودرزی، مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گلوگاه نیز، تامین آب را یکی از مسئولیت‌های مهم شرکت آب  و فاضلاب دانست و گفت: مشترکان می‌توانند به این شرکت در دستیابی به اهداف ترسیم شده، کمک کنند.

سیداحمد احمدی آزاد مدیر سابق آب و فاضلاب منطقه گلوگاه نیز با بیان اینکه 4200 متر اصلاح شبکه در سال گذشته دراین منطقه انجام شد، گفت: 2160 متر توسعه شبکه صورت گرفت.

وی، از مهندسی مجدد یک حلقه چاه و افزایش  25 لیتر در ثانیه به میزان ظرفیت آن خبر داد و گفت: عملیات حفر چاه شماره 7 به اتمام رسید و در مرحله تجهیز قرار دارد و امیدواریم  به زودی وارد مدار بهره برداری شود.

معاون فرماندار گلوگاه، بهره برداری از طرح آب شیرین کن را از مهم‌ترین خواسته مردم این منطقه دانست و تصریح کرد: اجرای طرح فاضلاب و اصلاح شبکه توزیع و انتقال آب در دستور کار قرار دارد.

در این مراسم، کمال الدین گودرزی به عنوان مدیر امور آب  و فاضلاب منطقه گلوگاه معرفی و از زحمات سید احمد احمدی آزاد قدردانی شد.

سیداحمد احمدی آزاد، هفته گذشته به عنوان مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آبفای شهری مازندران منصوب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار