شهردار منطقه یک تبریز از پیشرفت 80 درصدی پنج پروژه مسیرگشایی و حاشیه‌نشینی در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 11 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریزو  به نقل از  روابط عمومی  شهرداری منطقه یک، داوود بهرا با بیان این‌که پیشرفت قابل ملاحظه ای در اجرای طرحهای تملک و مسیرگشائی های اساسی سطح این منطقه حاصل شده اظهار داشت: در برخی پروژه هایب اساسی مسیرگشائی از جمله طرح نجات تبریز امتداد (45 متری انقلاب) به طول 1.5 کیلومتر در فاز اول، 24 متری سیلاب قوشخانه، 18 متری شهید نجفیان پور، 16 متری ملازینال، 24 متری  مناف زاده  و برخی پروژه های مسیرگشائی در حال  اجرا بوده و از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: پروژۀ طرح نجات تبریز، امتداد 45 متری انقلاب که یکی از پروژه های کلیدی وحساس مسیرگشائی سطح کلانشهر تبریز است، به لحاظ اهمیت موضوع و ساماندهی حاشیه‌نشینی در حال  پیشرفت و تملک حداکثری بوده و امید می‌رود طرح نجات تبریز در فاز اول تا شش ماهۀ اول امسال به بهره برداری برسد.

شهردار منطقۀ یک تبریز با اشاره به ادامۀ طرحهای مسیرگشائی در سطح حوزه منطقۀ یک گفت: عملیات تملک و مسیرگشائی 24 متری سیلاب  قوشخانه با پیشرفت 90 درصدی و تملک 210 واحدی به طول 1 کیلومتر وعرض 24 متر در حال اتمام بوده و مراحل اجرائی آن به پایان رسیده است.

بهرا در  خصوص پروژه مسیرگشائی 16 متری ملازینال نیز گفت: این پروژه در حال حاضر با تملک 50 واحد مسکونی در حال پیگیری بوده و به طول 1 کیلومتر مسیرگشائی خواهد شد.

وی گفت: طرح ساماندهی و اصلاح مهندسی بازارچۀ سیلاب و ورودی ملا زینال ومسیرگشائی ملازینال را با جدیت پیگیری می کنیم و امیدواریم طی سال جاری به پایان برسانیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار