معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: سازمان‌های شهرداری باید به سمت درآمدزایی حرکت کنند و کمتر به شهرداری وابسته شوند.
کد خبر: ۳۳۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محسن یکتاپور صبح امروز در نشستی با مدیران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: سازمان‌های شهرداری باید به سمت درآمدزایی حرکت کنند و کمتر به شهرداری مرکزی وابسته باشند.
 
وی ادامه داد: رسالت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل عرضه مستقیم میوه و تره‌بار و فرآوردهای کشاورزی مورد مصرف مردم و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است که در این راستا اقدامات مناسبی توسط این سازمان صورت گرفته است.
 
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود: همچنین ساماندهی دست‌فروشان گامی در راستای کم کردن باری از مشکلات اقتصادی اقشار کم‌درآمد است که این سازمان در این زمینه به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته است.
 
یکتاپور خاطرنشان کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس در دوره مدیریت فعلی از سازمان‌های پیشرو در بحث درآمدزایی بوده و بهترین عملکرد و بالاترین رضایت را در بین سازمان‌های دیگر شهرداری داشته است.
 
در این نشست معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های محسن زمردی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس قدردانی کرد.
 
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس نیز ضمن تشکر از معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس این موفقیت را در درجه اول لطف خداوند منان و نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی یکایک پرسنل این سازمان دانست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار