حجت ­الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی:امروز داعش وحشت به جان اروپا انداخته است اما در ایران هیچگونه واهمه ای از این تربیت شده های غربی وجود ندارد و اگر دشمن نمی تواند آرامش مردم را بهم بریزد به دلیل لطف خداوند و تلاش نیروهای بسیجی و وفادار است.
کد خبر: ۳۲۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 13 November 2016
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفاوتی میان دانشجو، آخوند، ورزشکار و هنرمند بسیجی وجود ندارد، زیرا وقتی بسیجی شده ایم باید مرزهای کاری و اداری تغییر کند و یک نام از آن باقی بماند و آن هم واژه "بسیج" است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت ­الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی در جمع حقوقدانان بسیجی اظهار کرد: امروز داعش وحشت به جان اروپا انداخته است اما در ایران هیچگونه واهمه ای از این تربیت شده های غربی وجود ندارد و اگر دشمن نمی تواند آرامش مردم را بهم بریزد به دلیل لطف خداوند و تلاش نیروهای بسیجی و وفادار است.
وی بیان کرد: قدر بسیجی بودنمان را بدانیم، زیرا حتی افرادی که اعتقادی به بسیج و نظام ندارند معترف هستند که حکومت به وجود بسیج نیازمند است.
رئیس شورای قضایی استان گفت: همان­گونه که امام علی(ع) از یارانش می خواهد بدون شک و دودلی او را یاری کنند بسیجیان باید نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب را با اطمینان یاری کنند.
حجت الاسلام مزارعی یادآور شد: دشمن، دین و غیرت ما را در فضای مجازی هدف قرار داده است و کسی که در این فضا به بداخلاقی گرفتار شد، نمی تواند از آرمان های حاکمیت اسلامی دفاع کند.
وی گفت: محیط­ های دانشگاه را، بسیجی تربیت کنید و ما نیز در دستگاه قضایی تمام تلاش مان را صرف تربیت قضات و کارکنان بسیجی خواهیم کرد.
رئیس کل دادگستری استان در پایان افزود: در ساختمان های جدید دادگستری، فضایی مناسب برای بسیج حقوقدانان در نظر گرفته ایم تا به اهداف اسلامی در زمینه قضاوت و عدالت جامه عمل بپوشانیم.

در پایان این برنامه رئیس و مسئولان کارگروه های بسیج حقوقدانان استان انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار