نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری کارخانه گندله‌سازی اسدآباد در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 09 May 2015
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت‌: کارخانه گندله سازی اسدآباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و به طور مستقیم برای چهارصد نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش  تسنیم ، بهروز نعمتی در شورای برنامه ریزی استان همدان اظهار داشت: روند ساخت سد نعمت آباد راضی کننده نیست که امید است با عنایت استاندار این سد تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.  

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار در افتتاح کارخانه کنسانتره اسدآباد، گفت: کارخانه کنسانتره با حضور تعدادی از اعضای هیئت دولت به عنوان سومین مجموعه کنسانتره در کشور افتتاح شد.  

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از به تعویق افتادن افتتاح کارخانه گندله سازی، ابراز کرد: به نظر نمی‌رسد که مجموعه گندله سازی اسدآباد تا پایان تیرماه به بهره‌برداری برسد و امیدواریم بتوانیم این مجموعه را در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.  

وی اعلام کرد: کارخانه گندله سازی یک کار بزرگ است که می‌تواند چهارصد نفر به صورت مستقیم در آن مشغول به کار شوند و می‌تواند بخشی از معضل بیکاری شهرستان را برطرف می‌کند.  

نعمتی با اشاره به اینکه نمای شهر آجین همانند یک روستای پیشرفته است، اذعان کرد: آجین چند سال است که به شهر تبدیل شده است اما در واقع یک روستای پیشرفته است و از استاندار درخواست داریم در این راه نیز ما را کمک کند تا برخی از ادارات و مجموعه‌های بانکی در این روستا مستقر شوند .  

وی از تملک زمین برای احداث کارخانه پتروشیمی خبر داد و گفت: در بحث کارخانه پتروشیمی کار تبادل توافق نامه های آن پایان یافته است و دستگاه‌های خدمات رسان باید کمک کنند تا مشکلی برای احداث کارخانه پتروشیمی وجود نداشته باشد چراکه مجموعه پتروشیمی یک سرمایه‌گذاری مطمئن در شهرستان است.  

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسدآباد قطب تولید گوجه فرنگی در استان همدان است، اظهار داشت: کارخانه رب یکی از دغدغه‌های چندین ساله مردم اسدآباد است که در صورت برطرف شدن مشکلات گاز و آب ، این کارخانه تا 40 روز دیگر به بهره برداری می‌رسد.  

وی گفت: بر اثر سرمازدگی اخیر طبق برآورد وزارت جهاد کشاورزی 33 میلیارد خسارت به کشاورزان اسدآباد وارد شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار