فرماندار آبدانان گفت:چنانچه متولیان اجرایی به این امر مهم بی اهمیت و یا کم توجه باشند، باعث رنجش مردم و ترویج بی اعتمادی بین مردم و حاکمیت می شوند که این موضوع ظلم بزرگی به اصل نظام و آرمان های مقدس امام (ره) و شهیدان گرانقدر است.
کد خبر: ۳۱۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 29 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و فرا رسیدن روز بسیج دانش آموز اظهار کرد: اصل مسئولیت، امکانات، سرمایه ها و اموال عمومی بعنوان یک امانت الهی در دست مدیران و مجریان است و باید در اوج حساسیت و تعهد دینی بدرستی از آنها مواظبت کنند.

وی به اهمیت قبول مسئولیت در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در منظر و نگاه مردم، مدیران ادارات و نهادهای دولتی و سازمان های عمومی نمایندگان حاکمیت و نماد و نمود واقعی رهبران و حکومتگران اسلامی هستند.


فرماندار آبدانان به موضوع پر اهمیت پدافند غیر عامل در ثبات امنیت روانی جامعه نیز اشاره کرد و یادآور شد: پاکسازی مکان های اجتماعی، بهداشت عمومی، پیشگیری از امراض انسانی و دامی، حراست از منابع آب، نظارت بر توزیع مطلوب مواد غذایی و فرآورده های لبنی و پروتئینی، مراقبت از اماکن تولیدی و توزیعی مایحتاج مردم و ایجاد نشاط و طراوت اجتماعی بعنوان پدافند زیست محیطی از مهمترین رسالت قانونی مدیران اجرایی و تخطی از آن مستوجب برخورد شدید اداری و قانونی است.

عسگری اقدام های اساسی دولت تدبیر و امید در راستای رفع مشکلات و ایجاد رفاه عمومی را مطلوب و شایسته تقدیر دانست و اضافه کرد: عده ای در قالب گروه های سیاسی و به منظور بستر سازی های انتخاباتی، سیاه نمایی و تخریب دولت و تضعیف روحیه مردم را به یک رویه مذموم و عادی تبدیل کرده اند.

وی گفت: دولت یازدهم و شخص ریاست جمهوری اسلامی به وعده های دوران تبلیغات انتخاباتی خود بخوبی عمل کرده و در ابعاد مختلف توانسته انتظارات مقام معظم رهبری را بر آورده کند.

فرماندار آبدانان از افراد و گروه های مخالف که کمر به پمپاژ یاس و نا امیدی در بین مردم و دلسردی و جدایی آنها از دولت بسته اند، خواست که نظر و نگاه خود را به سمت و سوی خدمت به مردم و پاسداری از اساس انقلاب اسلامی و حفظ امنیت و آرامش جامعه معطوف کنند.

در این نشست نصرت الله علیزاده، عیسی نصرالهی، خسرو قنبری و نعمت الله جائیروندی به ترتیب بعنوان مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان، راه و شهر سازی، بانک کشاورزی و تامین اجتماعی شهرستان آبدانان معرفی و از مدیران سابق این ادارات تقدیر بعمل آمد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار