معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: در موضوع آسیب های اجتماعی اقدام باید به صورت خطی باشد برای این موضوع باید استراتژی داشت و نمی توان در کوتاه مدت به نتیجه مطلوب رسید؛هر چند که بعضی از آسیب های اجتماعی اثارش را در کوتاه مدت دیده شود.
کد خبر: ۳۱۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 18 October 2016
فتح الله حقیقی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ششمین کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز به میزبانی دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد، گفت: هیات"اندیشه ورزان"در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی البرز تشکیل خواهد شد.
وی افزود: موضوع آسیب های اجتماعی دغدغه مقام معظم رهبری و رییس جمهور و مردم عزیزمان است.
حقیقی بیان کرد: دغدغه ها با شایعه سازی  و فرا فکنی و سیاه نمایی قابل حل نیست و به صورت منطقی باید باشد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: در موضوع آسیب های اجتماعی اقدام باید به صورت خطی باشد برای این موضوع باید استراتژی داشت و نمی توان در کوتاه مدت به نتیجه مطلوب رسید؛هر چند که بعضی از آسیب های اجتماعی اثارش را در کوتاه مدت دیده شود.
حقیقی با اعلام تشکیل هیات اندیشه ورز افزود: از ظرفیت این هیات با شاخص هایی که  بر آن مترتب است در حد بضاعت تجربی و علمی استفاده می شود.
وی با اشاره به ظرفیت های هیات اندیشه ورز تصریح کرد: پایش دقیق و رصد اجتماعی و ارائه راهکار علمی بلند مدت و کوتاه مدت برای حل موضوعات از مسائلی است که این هیات دنبال خواهد کرد.
معاون استاندار گفت: برای موضوعات اسیب های اجتماعی اولویت بندی خواهیم داشت.در این راستا از تجارب استان های موفق و مسائلی که در علوم جدید برای کنترل و اسیب های اجتماعی  وجود دارد استفاده می شود.
وی ادامه داد: ارائه طرح های نواورانه و قابل اجرا مورد نظر خواهد بود ضمن اینکه  سیاست گذاری  و راهبری مسائل اجتماعی در این راستا باید اولویت بندی شود.
حقیقی نقش دانشگاه پیام نور را در این امر مهم دانست و گفت:دانشگاه پیام نور از دانشگاه های موفق در کشور بوده  بر همین اساس اساتید و دانشجویان می توانند با پژوهش هایی که انجام می دهند در قالب پیشگیری از آسیب های اجتماعی اثر گذار باشند.
در ادامه جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نیز بهره مندی از ظرفیت و پتانسیلهای علمی،پژوهشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای استان البرز در حل مسائل اجتماعی  را مهم قلمداد کرد.وی از تحصیل بیش از 25 هزار دانشجو درمقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان البرز در 6 مرکز و واحد خبر داد.
جلالیان با اشاره به توانمندیهای دانشگاهیان پیام نور و اشاره به موفقیت بیش از 30هزار نفر از دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون ورودی دانشگاههای دولتی کشور در مقطع تحصیلات تکمیلی؛ماموریت گرایی و افزایش کیفیت همسو با اهداف کارآفرینی را چشم انداز دانشگاه پیام نور اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار