مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران:
مهندس ذبیح الله ذاکری، با بیان به اینکه در این استان تنها ۱۰ درصد از آبهای سطحی استفاده می شود، تصریح کرد: ۹۰ درصد آب شرب مشترکین مازندران به صورت جزیره ای از طریق چاه ها تامین می شود.
کد خبر: ۳۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 05 May 2015
با حضور مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مدیران عامل وحراست و مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب وبرق مازندران ، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه آبفای شهری مازندران معرفی شد.
به گزارش تابناک مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران در این مراسم با اشاره به سرسبزی استان گفت: این استان با کمبود منابع آبی مواجه است.

مهندس ذبیح الله ذاکری، با بیان به اینکه در این استان تنها ۱۰ درصد از آبهای سطحی استفاده می شود، تصریح کرد: ۹۰ درصد آب شرب مشترکین مازندران به صورت جزیره ای از طریق چاه ها تامین می شود.

وی، ادامه داد: در بخش فاضلاب نیز تنها ۱۰ درصد مشترکین از مزایای طرح جمع آوری فاضلاب خانگی بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، با اشاره به طراحی ۱۰ مجتمع آبرسانی در استان با همکاری آب منطقه ای مازندران، اظهار داشت: با تعامل و پیگیریهای استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی، بستر لازم برای دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی فراهم شده است.

مهندس ذاکری، در ادامه از مدیران بخش حراست خواست ضمن ایجاد آرامش در محیط کاری و حفظ حیثیت افراد، گلوگاه های فساد اداری را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

مدیر حراست شرکت آبفای شهری مازندران نیز گفت: چنانچه وظیفه حراست به درستی درک شود، درحل بسیاری از مشکلات موثر است.

سید احمد احمدی آزاد ، ادامه داد: تلاش در راستای گردش درست اطلاعات، کاهش هزینه ها، شناسایی چالشهای برون سازمانی و انعکاس آن به مدیریت شرکت برای شناسایی راهکارهای مناسب و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت از جمله وظایف حراست است.

گفتنی است در پایان این نشست سید احمد احمدی آزاد به عنوان مدیر دفتر حراست وامور محرمانه شرکت آبفای شهری مازندران معرفی و از زحمات چندین ساله عزیزاله بالویی قدردانی به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار