اسوتچی در صحن شورای شهر تبریز خطاب به نایب رئیس شورای شهر تبریز:
جلسه شورای اسلامی درعمارت شهردای با شرایط ویژه‌ی تحت که منبعث از تعمیر سالن صحن شورا بود برگزار گردید.
کد خبر: ۳۰۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 09 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، در ابتدای جلسه دبیری باتسلیت ایام سوگواری،هدف از قیام امام حسین رابرای زنده ماندن اسلام دانست وافزود:ماهاتما گاندی الگویش را امام حسین (ع) خطاب کرده وگفته اسلام با فداکاری به جای شمشیر توسعه ی یافته است و پیروزی امام حسین همراه با مظلومیت است.

رئیس شورای کلانشهر تبریز در ادامه 16 مهر ماه  روز جهانی کودک را بهانه ای برای ورود به جهان کودک دانست و افزودپیامبر اسلام دراین خصوص فرموده اند:به شخصیت فرزندان ارج نهید تا مشمول الطاف الهی شوید.

ناطق پیش از دستور این هفته شورا حاج آقا اسوتچی بود.اسوتچی درنطق پیش از دستور بیان داشت:باتوجه به اینکه درجلسات هیئت رئیسه بدون حق رای حضورداشته ومستمع بوده ام ،از نارضایتی و لبریز شدن زود هنگام جواد ششگلانی به عنوان نایب رئیس جلسه اظهارتعجب کرد و افزود:ازعدم نظارت شورا به اجرائیات شهرداری گمان برعمدی بودن موضوع میرود.
 
این عضو شورا ابراز داشت:پایتخت تشیع تفاوت زیادی با پایتخت گردشگری در2018دارد،درمذهب تشیع باید بدهکار سراغ طلبکار برود،
 
 

وی خطاب به آقای ششگلانی گفت زیاد نگران سرقت پولهای شهر  نباشید، رفاقتی که بین شما و آقای دبیری در معامله با خدا انجام گرفته نتیجه داده که  در جایگاهی که میخواستید قرار دارید.
 
وی ادامه داد:تکریم ارباب رجوع به اذعان شهردار را درحد شعار دانست وعنوان کرد رضایمندی 86درصدی ازشهردای به گفته شهردار غیر معقول است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در بازدیدی که از استخر مجموعه شهرداری کردم متوجه شدم یک تایم به نام تایم سرداران وجود دارد که در روزهای دوشنبه و پنج شنبه آخر وقت برگزار می‌شود.

اسوتچی گفت: البته سرداران نجیب و نفس نگهدار همیشه مایه افتخار هستند و تعدادشان هم کم نیست و این امنیت و آرامش را مدیون آنها هستیم ولی این‌بار اسم آن افرادی را که در تایم سرداران از استخر شهرداری استفاده می‌کنند را نمی‌گویم ولی اگر موضوع روشن نشود نامشان را اعلام خواهم کرد.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: اگر تا 15 روز تکلیف این تایم و نحوه واگذاری این تایم‌ها مشخص نشود تمام آن افراد را معرفی خواهم کرد.

 
وی در پایان با لحن کنایه آمیزی گفت: امیدوارم برخی اعضای شورا اندوخته هایشان را بتوانند در صندوقچه محکم به آن دنیا ببرند.
 
 
ازحواشی امروز جلسه شورا می توان به باز سازی صحن جلسات شورا اشاره کرد که جلسه امروز با شرایطی متفاوت از همیشه برگزار شد. این شرایط تا جایی متفاوت بود   که خبرنگاران و حضار در زیر داربست‌های داخل سالن جای گرفتند و بدلیل تعداد کم صندلی‌های جایگزین صندلی‌های اصلی سالن مشکل جای مناسب نشستن برای خبرنگاران و حضار بیشتر شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار