کد خبر: ۳۰۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 06 October 2016


معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار البرز با بیان اینکه در آموزش و پرورش ۳۰ پایگاه ثبت‌نام اینترنتی تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر البرز دارای رتبه ۲۹ در بین استان‌ها‌ست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ذبیح‌الله قائمی در جلسه شورای اداری استان البرز که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در استان البرز 2 جلسه ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن تشکیل شده است، اظهار داشت: در همین راستا یک جلسه شورای برنامه‌ریزی برگزار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری البرز با بیان اینکه با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش با تمامی مدیران و معاونین ناحیه‌ها در زمینه سرشماری اینترنتی صحبت شده است، افزود: در استان البرز 2 هزار و 400 مدرسه و 427 هزار دانش‌آموز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به آمار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها 1.5 میلیون نفر جمعیت وجود دارد، گفت: به همه مدیران مدارس در جهت ترویج سرشماری اینترنتی در مدارس تاکید می‌شود.

قائمی با بیان اینکه در آموزش و پرورش 30 پایگاه ثبت‌نام اینترنتی تشکیل شده است، ادامه داد: باید شهرداری هم در تمامی پایگاههای خود ثبت‌نام اینترنتی را راه‌اندازی کند.

وی با اشاره به وجود 920 هزار خانوار در استان البرز، گفت: در حال حاضر 64 هزار نفر از خانوارها اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کرده‌اند.

قائمی با بیان اینکه این تعداد 7.16 درصد است، بیان کرد: هدف‌گذاری کشور در مرحله نخست ثبت نام 35 درصد است و هدف استان البرز 53 درصد است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر البرز دارای رتبه 29 در بین استانها است، گفت: ما آمادگی اعزام نیرو به مساجد، تکایا و هیئات مذهبی برای ثبت‌نام اینترنتی در این ایام را داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار