معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد در روز عید قربان با اهدای نذورات خود به پایگاه‌های کمیته امداد رشد ۳۱ درصدی نذورات را نسبت به سال گذشته رقم زدند.
کد خبر: ۲۹۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 22 September 2016
به گزارش تابناک یزد،غلامرضا مشعلچی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد ضمن تقدیر از نیات خداپسندانه مردم خداجوی استان یزد به تشریح میزان کمک‌های جمع آوری شده در روز عید قربان پرداخت.
مشعلچی با بیان اینکه امسال مردم خیراندیش استان یزد در روز عید قربان بیش از دو میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های این نهاد اهدا کردند افزود: تعداد ۴۸ پایگاه درکشتارگاه‌های موقت ذبح گوسفند، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سطح استان در روز عید قربان نسبت به دریافت گوشت قربانی، جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی اقدام کردند. 
وی با اشاره به اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌کند اظهار کرد: امسال این نهاد با همکاری امام جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات مردم نیکوکار را جمع‌آوری و در این روز بین نیازمندان توزیع کرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه نقش مراکز نیکوکاری در جمع آوری نذورات عید قربان بسیار چشمگیر بود تصریح کرد: افزون بر دو میلیارد از نذورات جمع آوری شده در محلات و به همت مراکز نیکوکاری سطح استان دریافت شد واین در حالی است که سهم کمیته امداد از جمع آوری نذورات بیش از ۴۴۱ میلیون ریال بود.
وی یادآور شد: سال گذشته از مجموع  یک میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال نذورات جمع آوری شده در عید قربان، افزون بر ۵۹۱ میلیون ریال توسط پایگاه‌های کمیته امداد و یک میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان جمع آوری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار