امام جمعه اسفراین با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه هفته دفاع مقدس گفت : نیاز فرهنگی ومعنوی جامعه به برپایی آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیشتر شده است.
کد خبر: ۲۹۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 21 September 2016
حجت الاسلام غدیر محمدیان روز چهارشنبه در دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت تقویت توان دفاعی اظهارکرد:همانگونه که رهبری گفته اند تنها عامل رفع تهدید ،اقتدار دفاعی و ایجاد ترس در دشمنان تقویت بنیه دفاعی در سایه خودکفایی در زمینه ابزار دفاعی است .
وی افزود: ازدیدگاه رهبری یکی از اجزای مهم قدرت نرم در جمهوری اسلامی بی اعتمادی مطلق به قدرت های سلطه گر و درراس آن آمریکا است .
حجت الاسلام محمدیان گفت: امنیت خوب کشور در میان آتش هایی که در اطراف کشور برپاست با عنایت خداوند و نیت های خالصانه مسئولان جمهوری اسلامی در سایه رهبری فرزانه و حمایت مردم تحقق یافته است .
وی با تبریک عید غدیر گفت: امامت استمرار راه انبیاء است و لذا فرهنگ امامت و ولایت شناسی باید هرچه بیشتر در جامعه تزریق شود .
فرمانده سپاه اسفراین دراین دیدار بااشاره به رشادت های مردم در هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی با دفاع مقدس تثبیت شد.
سرهنگ مهدی الهی راد افزود: امروزه دشمنان به دنبال نفوذ در ارکان قدرت ما وبرهم زدن محاسبات مسئولان هستند که باید هوشیارتر بود .
وی هم برگرامیداشت هفته دفاع مقدس و فضاسازی مناسب در این هفته تاکید کرد و افزود: 100برنامه این هفته در شهرستان اسفراین اجرا می شود .
شهرستان 127 هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار