دانشگاه صنعتی همدان در صنعتی شدن استان نقش موثری دارد.
کد خبر: ۲۹۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 18 September 2016
رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: دانشگاه صنعتی همدان در صنعتی شدن استان نقش موثری دارد.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان، دکتر محمود نیلی در بازدید امیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه صنعتی، اظهار کرد: وظیفه ما در دانشگاه‌های صنعتی کمک به توسعه کشور و ارتقاء فرهنگ عمومی دانشجویان است و آماده‌ایم به صنعت استان کمک کنیم.

وی ضمن بیان گزارش روند پیشرفت ساختمان دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی همدان افزود: دانشگاه صنعتی همدان از اعضای هیئت علمی قوی و متعهد برخوردار است و در حال حاضر با داشتن بسترهای مناسب علمی و آزمایشگاهی می‌تواند در صنعتی شدن استان نقش موثری داشته باشد.

نیلی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب علمی این دانشگاه در حوزه‌های برق، صنعت و معدن، یکی از برنامه‌های خود در دانشگاه صعتی را ارتقاء سطح تعامل و ارتباط دانشگاه با صنعت دانست و تصریح کرد: با وجود توانمندی‌های دانشگاه صنعتی در حوزه‌های مذکور، آمادگی ورود به مشارکت‌های صنعتی در استان را دارا هستیم.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز ما توسعه فضای فیزیکی و علمی دانشگاه است، ادامه داد: امیدواریم بودجه‌های تأیید شده از سوی دولت هر چه سریع‌تر به دانشگاه تخصیص یابد تا بتوانیم فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی را گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان در ادامه یکی دیگر از برنامه‌های خود در این دانشگاه را ایجاد تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر دانشگاه با واحدهای صنعتی استان دانست و افزود: همه واقفیم که توسعه و پیشرفت کشور در گرو تکمیل زنجیره صنعت و دانشگاه بوده و تلاش ما در دانشگاه صنعتی همدان تربیت نیروی انسانی تأثیرگذار در صنعت است.

وی عنوان کرد: وظیفه ما در دانشگاه‌های صنعتی کمک به توسعه کشور و ارتقاء فرهنگ عمومی دانشجویان است و آماده‌ایم به صنعت استان کمک کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: طرح بررسی توسعه صنعت استان و شناسایی چالش‌ها و نقاط ضعف و قوت صنعتی و ارائه راهکارها در دست اقدام و بررسی است و امسال برای نخستین‌بار سند راهبردی و برنامه عملیاتی دانشگاه تصویب می‌شود.

نیلی گفت: به طور قطع دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه مدیران و صنعتگران آینده کشور محسوب می‌شوند و با آموزش و تربیت متخصصان توسعه و پیشرفت صنعتی کشور را رقم زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار