کد خبر: ۲۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 30 April 2015
 معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان این کار و تولید با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند، صیانت از کار و تولید را ضروری برشمرد.
به گزارش خبرنگار مهر،  شهرام ابراهیمیان ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از كارگران شهرستان آمل كه به مناسبت روزجهانی كار و كارگر در سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل برگزار شد،  با بیان اینكه كارگران نجیب ترین قشر جامعه  هستند، افزود: همه بزرگان از رهبری و تمامی روسای ارشد نظام جمهوری اسلامی به نوعی برای تكریم مقام كارگر بیانات متعددی داشتند.

معاون مدیر كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاكید براینكه جامعه كار و تولید با مشكلاتی فراوانی روبرو است، بیان كرد:در اداره كل كار استان سیاست ما این است در حفظ صیانت نیروی كار وابقای صنعت وتولید كمك كنیم.

ابراهیمان تصریح كرد: باید برای بهبود سطح كارگران تلاش های بیشتری كنیم و حمایت های اجتماعی و ایجاد هماهنگی ذی نفعان كار،  تولید و ایجاد تشكل ها اقدام كنیم.

وی در پایان گفت:امیدواریم آمل كه شهر صنعتی استان مازندران است بتواند در عرصه كار و تولید موفق باشد.

ولی الله چلابی رئیس اداره كار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آمل در این مراسم گفت: كارگران از ارزشمندترین طبقه در جوامع هستند و چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای كارگران درحركت وچرخش است وحیات یك ملت مرهون كارو كارگر است.

وی تصریح كرد:شهرستان آمل به جهت شرایط جغرافیایی و نزدیكی با پایتخت كشور یكی از مراكز صنعتی وتولیدی به حساب می آید و وجود چهارشهرك صنعتی و واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و خوش نام بین المللی این شهر را در كشور مطرح كرده است.

رییس اداره كار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آمل با بیان اینكه شهرستان آمل ۱۲ درصد طیور كشور را تامین می كند، بیان كرد: وجود ۱۳۰۰ شركت تعاونی موجب شده است تا این شهرستان با داشتن بیش از ۶۶۰۰ بیمه شده قریب به ۴۷درصد صنعت استان را به خود اختصاص دهد.

به گفته چلابی ۲۰۴۲نفر تحت پوشش بیمه بیكاری در شهرستان آمل  هستند كه از این تعداد هزار و ۵۷۳ نفر مرد و ۴۶۹نفر زن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار