معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر به دنبال ایجاد همدلی و همزبانی هستیم باید در این زمینه حساسیت زیادی به خرج دهیم و اجازه ندهیم برخی تندرویها ما را از مسیر اعتدال خارج کند.
کد خبر: ۲۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 30 April 2015
به گزارش تابناک یزد، حمیدرضا کفاش روز پنجشنبه در جمع رابطین امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و ادارات استانهای تابعه در مشهد اظهارداشت: افراطی گری سبب خروج از مسیر اعتدال می شود لذا دولت با شعار اعتدال و تدبیر و امید روی کار آمده و در همین راستا همه برنامه ها و سیاستهای خود را برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امسال را سال همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگذاری کرده اند تاکید کرد: آموزش و پرورش باید به صورت عملی وارد بحث تحقق این شعار شود و در نخستین گام باید مثبت اندیشی را در جامعه رواج دهیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی آموزش و پرورش فصل مشترک میان دولت و ملت محسوب می شود.

وی افزود: به واسطه همین جایگاه آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی دقت نظر ویژه ای بر روی این بخش دارد.

کفاش در ادامه گفت: پیگیری مستمر حقوق آموزش و پرورش، دفاع از حقوق معلمان و پیگیری مطالبات دیگر مهمترین بخش فعالیتهای رابطین مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش استانها را تشکیل می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از 70 درصد رشد در انتصاب مدیران خانواده شهدا و ایثارگران محقق شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: در بخش رشد مدرک تحصیلی نیز شاهد 68 درصد ارتقاء مدرک تحصیلی در میان مدیران انتصابی هستیم.

وی تاکید کرد: رابطین امور مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش استانها باید با ایجاد ارتباط مطلوب ضمن دفاع از مبانی دولتف شرایط را برای رشد و توسعه نظام آموزش و پرورش فراهم کنند.


ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار