فردی که با نصب پلاک جعلی بر روی خودروی تصادفی، برای دریافت خسارت از شرکت بیمه اقدام کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۹۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 11 September 2016
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: فردی که با نصب پلاک جعلی بر روی خودروی تصادفی، برای دریافت خسارت از شرکت بیمه اقدام کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، محمدعلی محمدی اظهار داشت: فردی که با نصب پلاک جعلی بر روی خودروی تصادفی، به منظور دریافت خسارت از شرکت بیمه اقدام کرده بود، توسط ماموران انتظامی شهرستان کبودراهنگ دستگیر شد.

وی در تشریح این موضوع گفت: پس از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس، با توجه به اینکه خودرو فاقد بیمه بود، راننده در اقدامی غیر قانونی پلاک خودرو را فک و پلاک یک دستگاه خودرو دیگر را که دارای بیمه بدنه بوده بر روی آن نصب می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ افزود: کارشناسان نماینده بیمه مورد نظر در بررسی‌های انجام شده به این موضوع مشکوک شدند و مراتب به نیروی انتظامی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته توسط پلیس نصب پلاک جعلی بر روی خودرو تایید شد، گفت: پس از این اتفاق متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

محمدی در ادامه سخنانش اظهار داشت: متهم در اظهارات خود ضمن اقرار به جرم صورت گرفته علت این کار را فریب کارشناسان بیمه، استفاده از بیمه و دریافت خسارت وارده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پلیس با هوشیاری در راستای تأمین نظم و امنیت شهر و مقابله با اقدامات بزهکارانه و مجرمانه اقدام می‌کند، یکی از ارکان موفقیت مجموعه انتظامی را مشارکت و همراهی مردم خواند و اظهار داشت: خوشبختانه در این خصوص در شهرستان مشکلی نداریم.

    Facebook
    Twitter
    Google+
    ارسال به
    لینک کوتاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار