نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف گفت: ملایر شهرستان ویژه استان از لحاظ کشاورزی، معدن و از همه مهمتر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف است.
کد خبر: ۲۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 29 April 2015
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به پتانسیل های شهرستان ملایر گفت: این شهرستان ویژه استان از لحاظ کشاورزی، معدن و از همه مهمتر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف مانند صنعتگران، ورزشکاران، نخبگان علمی و دانشمندان است.
  به گزارش تسنیم ، علی نعمت چهاردولی در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه برای رشد و توسعه وجود 3 محور در شهرستان نیاز است، اظهار داشت: این 3 محور مدیران اجرایی، پتانسیل‌های شهرستان و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، هستند. وی با اشاره به پتانسیل های شهرستان ملایر افزود: ملایر شهرستان ویژه استان از لحاظ کشاورزی، معدن و از همه مهمتر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف مانند صنعتگران، ورزشکاران، نخبگان علمی و دانشمندان است. چهاردولی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه که پیش روی ماست اگر جایگاه استان و شهرستان به خوبی دیده شود کلید حرکت توسعه استان و شهرستان است، گفت: در فصل شروع فعالیت‌های عمرانی قرار داریم، که باید از این فرصت و اعتبارات دیده شده استفاده کنیم. وی با بیان اینکه امور باید با استفاده از خرد جمعی، وحدت و همراهی انجام شود، تصریح کرد: در تمام سمت‌ها همدلی و همزبانی نیاز است و این که چه کسی فعالیت را انجام می‌دهد مهم نیست بلکه اینکه برای چه کسانی انجام می‌شود اهمیت دارد. وجود تقوا و حسن خلق در مسئولان بسیار مهم است آیت‌الله سید رضا فاضلیان در شورای اداری این شهرستان با اشاره به وظایف مسئولان ادارات اظهار داشت: آنچه از آیات و روایات استفاده می‌شود این است که دو چیز برای مسئولان بسیار مهم است. وی این دو مسئله را تقوا و حسن خلق دانست و گفت: پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند بیشتر چیزی که امت من به وسیله آن به بهشت وارد می‌شوند تقوای الهی و حسن خلق است. آیت‌الله فاضلیان با اشاره به قرار داشتن در ماه رجب تصریح کرد: در این ماه به مفاتیح و سایر کتب مراجعه کنید زیرا خداوند برای این ماه بسیار ارزش قائل است و اولین رحمت خداوند بر بندگانش یعنی مبعث در این ماه نازل شده است. وی با بیان اینکه مسئولان در ادارات باید به عهدنامه امیرالمومنین به مالک اشتر توجه داشته باشند، افزود: در ادارات باید مردم مراجعه کرده و حاجات و مسائلشان همان موقع رفع شود که این دستورالعمل امیرالمومنین است. آیت‌الله فاضلیان با بیان اینکه رسول خدا مقتدا و سرمشق شما هستند و ببینید چگونه رفتار می‌کردند، بیان کرد: امید است مسئولان علاوه بر وظایف بندگی در ماه رجب حاجات مردم را عنایت کنند زیرا هر چقدر هم به مردم خدمت کرد باز هم مدیون مردم هستیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار