تیم فولاد یزد در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم پاس همدان به تساوی دست یافت و در لیگ دسته یک ماندنی شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 29 April 2015
به گزارش تابناک یزد،دیدارهای پایانی گروه ب لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم های فولاد یزد و پاس همدان به مصاف هم رفتند که تیم فولاد برای فرار از سقوط و تیم پاس برای صعود و رفتن به پلی آف به کسب سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند.

نیمه اول این بازی در حالی کلید خورد که فولاد یزد هرگز سیمای یک تیم تدافعی را نداشت و از همان دقایق ابتدایی بازی فیزیکی و روبه جلو در دستور کار یزدی ها قرار گرفت . پس از چند موقعیت مناسب که فولادی ها هدر دادند  پاسی ها به خود آمدند و روی چند حمله نصفه و نیمه در وقت اول صاحب سه ضربه کرنر و یک ضربه آزاد مستقیم شدند که نتوانستند از این ضربات بهره ای ببرند تا اینکه روی اولین خطر جدی خود در دقیقه 40 بازی توسط صادق کرمی به گل برتری دست یافتند . هرچند فولادی ها بلافاصله می توانستند گل خورده را جبران کنند اما ضربه سجاد عرفانی درحالی که با بشاگردی تک به تک شده بود با بی دقتی راهی به چارچوب پیدا نکرد تا نیمه اول با همان یک گل به سود همدانی ها خاتمه یابد .

دقایق ابتدایی نیمه دوم توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه  شوت از راه دور حمید نعمتی تازه وارد و ضربه سر خطرناک احسان تاییدی زنگ خطر را برای پاسی ها به صدا در آورد . پس از این دو موقعیت پاس و فولاد هرکدام دو تعوض انجام دادند البته با دو هدف متفاوت فولادی ها برای رسیدن به گل تساوی و پاسی ها با نیت حفظ نتیجه ،  البته دو تیم در تمامی دقایق بازی از نتایج بازی های دیگر امروز مطلع می شدند . از دقیقه 70 به بعد شاگردان شیردل که نمی خواستند کار را به اما و اگر بسپارند بر شدت حملات خود افزودند تا اینکه سرانجام حملات کویرنشنان در دقیقه 84 مسابقه نتیجه داد و سید جواد شفیعی پور پدیده جوان این فصل باشگاه فولاد که محصول تیم های پایه باشگاه نیز می باشد با یک ضربه سر زیبا روی ارسال حمید نعمتی گل تساوی را به ثمر رساند تا خیال فولادی ها از جهت بقا آسوده شود .

پاس همدان با تساوی در بازی امروز 37 امتیازی شد و به علت تفاضل گل ضعیف تر نسبت به مس رفسنجان با قرار گرفتن در رده سوم جدول فصل را به پایان برد و فولاد یزد نیز با کسب یک امتیاز شیرین بازی امروز با 24 امتیاز مکان هشتم جدول گروه ب را به خود اختصاص داد .
تعداد مطالعه 10 مرتبه بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار