مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: گالری دائمی عکس انجمن سینمای جوان استان اردبیل با حضور مسؤولان استانی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 05 September 2016

میر دولت موسوی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در قالب گالری دائمی عکس که با حضور مسؤولان استانی و اهالی فرهنگ و هنر در انجمن سینمای جوان استان اردبیل عصر امروز برگزار می‌شود، به شکل دائمی عکس‌هایی از هنرمندان سینمای جوان استان اردبیل به شکل دائمی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انجمن سینمای جوان استان اردبیل از کمبود اعتبارات و منابع رنج می‌برد در حالی که انتظار داریم مسؤولان استانی توجهی جدی به ظرفیت انجمن سینمای جوان داشته باشند، تصریح کرد: حمایت از این بخش در حقیقت سرمایه‌گذاری برای توانمندسازی جوانان در عرصه‌های فرهنگی و هنری است که می‌تواند نقطه افزایش سرمایه‌های اجتماعی محسوب شود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان به افتخارات انجمن سینمای جوان استان اردبیل در بخش‌های مختلف و درخشش در جشنواره‌های جهانی و بین‌المللی گفت: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید ما در 49 حضور و جایزه بین‌المللی و 313 حضور و جایزه ملی را در زمینه‌های مختلف عکاسی و فیلمسازی برای هنرمندان انجمن سینمای جوان استان اردبیل شاهد بودیم.

موسوی با بیان اینکه دفتر انجمن سینمای جوان غیر از ستاد مرکزی هیچ حمایت و پشتوانه‌ای ندارد، افزود: همه موفقیت‌های هنرمندان این انجمن با حداقل‌ بودجه و تجهیزات ولی با توان بالای نیروی انسانی به دست آمده و ما در تولید و آموزش همچنان یکی از استان‌های موفق کشور هستیم.

مدیر منطقه پنج انجمن سینمای جوان ایران بیان کرد: عکاسان فعال و عضو انجمن سینمای جوان قطعاً از این مجموعه ارزشمند برای به نمایش گذاشتن آثار خودشان در قالب گالری دائمی استفاده می‌کنند که امیدواریم این مجموعه را با مشارکت مسؤولان استانی بتوانیم به پاتوق حضور جوانان به ویژه علاقه‌مندان به عرصه عکاسی تبدیل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار