معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: تمام پروژه‌ها باید پیوست گردشگری داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 04 September 2016
معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: تمام پروژه‌ها باید پیوست گردشگری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، محمودرضا عراقی در دومین نشست فصلی- علمی انجمن سرمایه‌گذاران مناطق نمونه گردشگری ایران(سمنگان) به میزبانی همدان، با بیان اینکه تا مطالبه‌گری نباشد فرآیندها اصلاح نمی‌شود، اظهار کرد: باید نهادهای اجتماعی را قوی کرده و مطالبه‌گیری با تقویت کنیم چرا که اجرای برنامه‌ها به صورت دستوری از بالا به پائین همیشه پاسخگو نیست و باید تصمیم‌سازی‌ها از نهادهای اجتماعی و از طبقات پائین اجتماع صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت نهادهای اجتماعی سرلوحه دولت است، تصریح کرد: طرح آمایش سرزمین همدان آماده و تصویب شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد تصویب مناطق نمونه گردشگری باید اصلاح شود، افزود: در بحث قوانین و مقررات ضعف‌های زیادی وجود دارد و قوانینی ایجاد شده که مشکل‌ساز است.

عراقی با بیان اینکه اولویت امروز تخصیص آب به پروژه‌هایی است که اشتغال بیشتری ایجاد کند بنابراین به دنبال مدیریت تقاضا هستیم، خاطرنشان کرد: در اولویت‌بندی امور بخش گردشگری در رأس اولویت‌ها قرار گرفت و باید در تمام پروژه‌ها باید پیوست گردشگری ارائه شود.

وی با بیان اینکه ظرف مدت یک‌سال گذشته یک منطقه بزرگ 8 هکتاری را به سرمایه‌گذار واگذار کردیم، یادآور شد: مشکلات واگذاری زمین و قیمت هنوز در منطقه نمونه گردشگری گنجنامه وجود دارد.

عراقی با بیان اینکه دولت حامی سرمایه‌گذار است، تصریح کرد: وظیفه میراث فرهنگی پیگیری امور مربوط به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است البته با تفیذ اختیار از سوی دولت بسیاری از امور در مراکز استان‌ها انجام می‌شود.

معاون استاندار همدان از سرمایه‌گذاران مناطق نمونه گردشگری درخواست کرد به مناطق همدان آمده و سرمایه‌گذاری کنند و قول داد: با استفاده از تجارت گذشته سرمایه‌ها بسیار سریع در همدان به سوددهی می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار