فرماندار خرم آباد :
فرماندار خرم آباد گفت: توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان در سال ۹۵ دستور کارامروزمحسوب می شود و اعتبارات تخصیص داده شده به هر دستگاه شهرستان با توجه به نوع پروژه های اعلام شده دستگاه های اجرایی توزیع شده است.
کد خبر: ۲۷۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 17 August 2016


 به گزارش تابناک لرستان ؛حبیب الله خجسته پور که امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خرم آباد سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: در سال جاری برای شهرستان خرم آباد رقمی بالغ بر۹۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که  میزان اعتبار تخصیص داده شده به شهرستان خرم آباد ۳۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: باید بر اجرای پروژه ها توسط دستگاه های اجرایی مربوطه  نظارت جدی  صورت بگیرد و به طور حتم از طریق فرمانداری خرم آباد نیز نظارت گسترده ای بر دستگاه های اجرایی خواهیم داشت.

خجسته پور خاطر نشان کرد: جمع اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه های شهرستان خرم آباد ۹۴ میلیارد تومان است این میزان اعتبار برای ۲۹۴ پروژه خرم آباد و ۲۶ فصل در قانون بودجه برای ما تصویب شده است.

وی با بیان اینکه  برای نظارت بر پروژه هایی که امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی خرم آباد تعیین اعتبار شد تمامی دستگاه های اجرایی باید با فرمانداری خرم آباد همکاری لازم را داشته باشن اظهار کرد:برای شروع پروژه جدید اختیاری نداریم و ما در رابطه با توزیع اعتبارات بیشتر به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم.

خجسته پور بیان داشت: امسال در رابطه با میزان اعتبارات تخصیص داده شده به بخش ورزش  خرم آباد افزایش قابل توجهی داشته ایم که طی سال جاری برای این بخش هفت میلیارد اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال زایی، کمک به مناطق محروم بحث گردشگری می تواند ایفای نقش کند گفت: پروژه شیلات و آبزی پروری در سپیددشت بااعتباری بالغ بر هشت میلیارد در حال انجام است

فرماندار خرم آباد خاطر نشان ساخت: باید تلاش  کنیم تا ادارات شهرستان مرکز استان را ارتقاء دهیم و در اجرای پروژه ها همگی پای کار باشند.

 حبیب اله خجسته پوردر خاتمه  تصریح کرد:  شهرداری های ما فقیر هستند آنچنان که  در کلان شهرها شهرداری ها به دولت کمک می کنند ولی  در استان ما شهرداری ها به میزان قابل توجهی نیازمند اعتبار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار