مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی همدان از اختصاص برنامه «خنداونه» به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در سه‌شنبه شب هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 14 August 2016
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی همدان از اختصاص برنامه «خنداونه» به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در سه‌شنبه شب هفته جاری خبر داد.

به گزارش فارس، بهجت عباسی، از شرکت بخش‌های گردشگری همدان در برنامه «خندوانه» خبر داد و اظهار کرد: این برنامه متشکل از دو بخش لاله‌جین و علیصدر است.

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان تهیه شده است، افزود: با توجه به جهانی شدن لاله‌‎جین شهر سفال و سرامیک و مجموعه غار علیصدر که از شگفتی‌های جهان است، این بخش در این برنامه برجسته می‎شود.

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی همدان حامیان این برنامه را شرکت سیاحتی علیصدر و انجمن برنا دانست و گفت: مهمانان این برنامه هنرمندان لاله‌جینی و فعالان گردشگری علیصدر هستند.

این مسؤول با بیان اینکه مدیرکل میراث فرهنگی و مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در خصوص تواناهایی‌های همدان سخنانی در این برنامه دارند، افزود: امیرشهاب رضویان به همراه مادرش، رابعه مدنی به عنوان هنرمندان همدانی مهمان ویژه برنامه «خندوانه» هستند.

عباسی با اشاره به اینکه فصل تابستان به علت هوای مطبوع و خنک همدان برای حضور گردشگران مناست است، گفت: گروهی از برنامه «خندوانه» با حضور در همدان از نقاط دیدنی همدان تصاویری ضبط کرده‌اند که پخش خواهد شد.

وی از پخش این برنامه 26 مردادماه خبر داد و گفت: در این برنامه به شهر لاله‌جین که اخیراً به عنوان شهر جهانی انتخاب شد، به صورت پررنگ پرداخته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار