فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر امروز موفق به کشف 12 کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه در شهرستان بهار شدند.
کد خبر: ۲۷۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 14 August 2016
 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر امروز موفق به کشف 12 کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه در شهرستان بهار شدند.

به گزارش ایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان در یک عملیات غافلگیرانه باند تهیه و توزیع شیشه را شناسایی و منهدم کرد.

وی اضافه کرد: اعضای این باند با استفاده از یکدستگاه خودروی سواری مواد مخدر صنعتی را از استانهای شمال غرب بارگیری و قصد توزیع آن در همدان را داشتند.

وی اظهار کرد: در این عملیات 12 کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه که به شکل ماهرانه ای در یکدستگاه خودروی سواری جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری توقیف و سه نفر از اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شد.

سردارمهدیان نسب اضافه کرد: قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به خواسته های شوم خود از جمله سود مالی، سلامت جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده اند.

وی افزود: با این وجود عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه بر برخورد قاطعانه بصورت مستمر تحرک باندها و شبکه ها مواد مخدر را رصد کرده و در زمان لازم ضربه های مهلکی بر آنها وارد می کند.

وی توصیه کرد: جوانان و نوجوانان از مراوده با افراد مساله دار و ناباب پرهیز کنند و در هیچ شرایطی اقدام به امتحان مصرف مواد مخدر به خصوص روانگردانها نکنند چون معتقدیم اولین تجربه مصرف، مساوی با اعتیاد و آلودگی افراد به مواد مخدر است.

در چهار ماهه نخست امسال یک تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار