تابناک نهران- عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس، اعلام کرد که موضع رسمی فراکسیون امید درباره استیضاح علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش فردا اعلام می شود.
کد خبر: ۲۷۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 14 August 2016
فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با تابناک تهران ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه طرح استیضاح وزیر آموزش پرورش را امضا نکرده و حتی با آن مخالف است گفت: موضع فراکسیون امید در حال حاضر مخالفت با استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

او با تاکید بر اینک که بر اساس تصمیم فراکسیون امید مبنی بر اینکه موضع رسمی پس از جلسه با وزیر آموزش و پرورش اعلام شودگفت:  ‌صبح امروز  پیش از آغاز جلسه علنی مجلس شورای مرکزی فراکسیون امید تشکیل جلسه داد که در آن موضوع استیضاح وزیر آموزش وپرورش، عملکرد از ایشا و انتقادهای مردم و  فرهنگیان نسبت به وضعیت آموزش و پرورش مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید افزود: در نهایت هیات رییسه فراکسیون امید تصمیم گیری کرد که آقای فانی به جلسه فردا عصر فراکسیون امید با حضور اعضای فراکسیون دعوت شوند تا موضوع استیضاح با حضور ایشان مورد بررسی قرار گیرد.

سعیدی ادامه داد: همچنین مقرر شد که پیش از جلسه فردا با حضور وزیر آموزش و پرورش کارگروهی به ریاست آقای داود محمدی نماینده تهران تمامی انتقادات و مسائل مربوط به آموزش و پرورش را بررسی و این مسائل را برای طرح در جلسه ارایه کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: پس از جلسه فردای فراکسیون امید با آقای فانی و توضیحات ایشان به دغدغه های نمایندگان در مورد استیضاح وزیر موضع رسمی فراکسیون در این باره اعلام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار