فرمانده انتظامی همدان از کاهش ۲۹ درصدی جرائم در استان همدان خبر داد و گفت: طی چهار ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۲۸۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف شده است.
کد خبر: ۲۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 09 August 2016
فرمانده انتظامی همدان از کاهش ۲۹ درصدی جرائم در استان همدان خبر داد و گفت: طی چهار ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۲۸۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف شده است.

به گزارش مهر، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه از ارکان ارتقای امنیت اجتماعی هستند، اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان بازوی پلیس در ارتقای احساس امنیت، زمینه را برای تأمین امنیت و آسایش بیشتر در جامعه مهیا می‌کنند.

سردار مهدیان نسب از کاهش ۲۹ درصدی جرائم در استان همدان خبر داد و به وقوع ۵  فقره قتل در شهرستان ملایر طی امسال اشاره کرد و گفت: این قتل ها کشف شده است.

وی با بیان اینکه یک مورد قتل نیز در ۱۳ کیلومتری ملایر رخ داده که پلیس در حال رسیدگی به این موضوع و کشف قاتل یا قاتلان آن است، اظهار داشت: پلیس برای رسیدن به نتیجه قابل قبول به تحقیقات و زمان بیشتری نیاز دارد.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه برخی به خاطر مطامع شخصی به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت حاکم در استان همدان هستند، گفت: انعکاس اخبار نادرست مانند ناامن جلوه دادن شهرستان ملایر با وقوع یک فقره قتل تلاش برای زیر سئوال بردن خدمات پلیس است که ناکام خواهد ماند.

وی به وضعیت ترافیکی شهرهای استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه شمار تلفات سوانح رانندگی همدان در سال جاری ۳۸ نفر بوده و با کاهش ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبروست، گفت: طی چهار ماهه امسال ۱۵ هزار و ۲۸۲ دستگاه موتورسیکلت و ۶ هزار و ۴۰۹ دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقیف شده است.

وی با اشاره به استقرار ۸  ایستگاه حجاب و عفاف در استان همدان اظهار داشت: شهریورماه امسال همایش حجاب و عفاف در استان همدان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار