عملیات اجرایی سه طرح بزرگ صنعتی در شهرستان رزن با حضور استاندار و سرمایه گذاران چینی و کره ای شامگاه چهارشنبه آغاز شد.
کد خبر: ۲۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 25 April 2015

عملیات اجرایی سه طرح بزرگ صنعتی در شهرستان رزن با حضور استاندار و سرمایه گذاران چینی و کره ای شامگاه چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا ؛ در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان همدان که در سال گذشته در شهر همدان برگزار شد 48 تفاهمنامه به ارزش حدود 20 هزار میلیارد ریال برای توسعه این استان در بخش های مختلف منعقد شد.

پس از برگزاری این همایش دو روزه در آبانماه سال گذشته مدیران اجرایی و مسوولان اقتصادی ملزم به پیگیری تفاهمنامه ها شدند.

بر این مبنا نخستین ثمره این همایش در شهرستان رزن به بار نشست و عملیات اجرایی سه طرح با حضور مسوولان استانی در شرکت شهرک های صنعتی رزن آغاز شد.

کارخانه تولید کننده لنت ترمز انواع خودروهای سواری به طور مشترک توسط شرکت MBON کره جنوبی و شرکت بین المللی رایان نیک در زمینی به مساحت 8500 متر مربع احداث می شود.

برای اجرای این طرح 1.8 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی پیش بینی شده و با بهره برداری از آن برای 48 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود.

همچنین دو پروتکل در همایش سرمایه گذاری با یک گروه صنعتی منعقد شده که یکی از آنها جنبه ملی داشته و دیگری از مطالبات خواسته رهبری معظم انقلاب است.

به منظور کاهش مصرف انرژی بخاری هایی که امروز در رزن کلنگ کارخانه آن بر زمین نشست تولید می شود که میزان مصرف آن بسیار کمتر از بخاری های گازی موجود در منازل است.

قطعه سازی خودرو سومین طرح در حال احداث است که با ظرفیت اسمی تولید 20 میلیون قطعه در سال و اشتغال 140 نفر با سرمایه گذاری 100میلیارد ریال امروز آغاز شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار