شوخی با طعم مرگ
جوان 22 ساله تبریزی به جرم مزاحمت به اورژانس تبریز، به شش ماه حبس محکوم شده و هم اکنون 45 روز است که در زندان تبریز، زندانی است.
کد خبر: ۲۷۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 01 August 2016
  جوان 22 ساله تبریزی به جرم مزاحمت به اورژانس تبریز، به شش ماه حبس محکوم شده و هم اکنون 45 روز است که در زندان تبریز، زندانی است.

این جوان در کمتر از شش ماه 654 مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس 115 تبریز ایجاد کرده است که صرفا 71 مورد از این مزاحمت ها به اعزام آمبولانس منجر شده است.

این مزاحم تلفنی در صحبتهایش، انگیزه خود از ایجاد مزاحمت تلفنی به اورژانس 115 را سرگرمی و تفریح دوستانه عنوان کرد و گفت: بعد از ارائه ماموریت کاذب به اپراتوری اورژانس، با دوستان خود در محل مورد نظر حاضر می‌شدیم تا به پیگیری های بی‌نتیجه تکنسینهای اورژانس بخندیم.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در خصوص مزاحمت های تلفنی به اورژانس 115 گفت: متاسفانه بیش از 20 درصد تماس ها با اپراتوری 115 مزاحمت تلفنی است.
روزبه رجائی غفوری گفت: روزانه یک هزار و600 تا یک هزار و 700 تماس با اپراتوری 115 استان انجام می گیرد.

وی گفت: از آغاز سال تا پایان تیر در مجموع 200 هزار تماس با اپراتوری فوریت‌های پزشکی استان برقرار شده که از این تعداد 44 هزار مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع این تعداد مزاحمت تلفنی، 400 مورد به اعزام آمبولانس به محل منجر شده و به نوعی ماموریت کاذب بوده است./ایسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :