نفرات برتر مسابقات پرورش اندام استان اردبیل مشخص شدند.
کد خبر: ۲۶۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 31 July 2016

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ین مسابقات در رده باشگاهی و در رشته بادی کلاسیک وفیزیک قهرمانی در سالن شهید ایرج آسمانی مجموعه ورزشی شهید تختی اردبیل برگزار شد.
در این مسابقات و در بخش قهرمانی فیزیک در رده قدی اول: میثم سلطانی، عرفان محمودی وعلیرضا ستارنژاد و در رده قدی دوم: جعفر نوری نژاد، شهریار پندی و حسین موسی پور به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در رده قدی سوم: امین شاهعلی زاده، مجتبی فاتحی و مجیدباقری مجد و در رده قدی چهارم: سید حسین حسینی، ممصطفی خسرو زاده و مهدی حسین پور به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
در مسابقات بادی کلاسیک و در رده قد و وزن اول: محمد حسین جلیلی به مقام اول رسید و در رده قد و وزن دوم: حسین موسی پور، وفا زاهدی وفرهاد باباجانی و در رده قد و وزن سوم: امیر حلبی، علی اروانه و سعید غاری به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در رده قد و وزن چهارم: فرید رشیدی فر، مهران حسین پور واکبرمرادی و در رده قد و وزن پنجم: حامد نادرعلی، مهدی موسی پور و صادق شمس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش مسابقات پرورش اندام جوانان هم در وزن 75- کیلوگرم: مصطفی تقوی، فرید رشیدی فر و شاهین علائی و در وزن75 +: مهران رئیسی، حامد نادر و مرتضی نامدار به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش مسابقات پرورش اندام بزرگسالان و در وزن 60 کیلوگرم: میثم سلطانی، علیرضا ستارنژاد و نیماخان بالایی و در وزن 65 کیلوگرم: هادی بشیر پور و صادق شمس و در وزن 70 کیلوگرم: حسین موسی پور، هاشم ساعدی و سعید فلسفی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 75 کیلوگرم: امیرحلبی، مصطفی تقوی و سعیدغاری و در وزن 80 کیلوگرم: محسن زینالی، علی اروانه و طاهرلطفی آذر و در وزن 85 کیلوگرم: داود، مسعود محمدزاده و رضا باغبان به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
همچنین در وزن 90 کیلوگرم: مهران حسین پور اول شد و محمد اثباتی به مقام دوم رسید و مهران رئیسی نفر اول وزن 95 کیلوگرم و مهدی جاوید نفر اول وزن 100 کیلو گرم و بهرام جوادی نفر اول وزن +100 کیلوگرم شدند.
در این مسابقات در قسمت پرورش اندام پیشکسوتان40 تا49 سال داود امانی اول شد و بهرام جوادی به مقام دوم دست یافت.
در رده بندی تیمی نیزتیم ساوالان (الف) مقام اول، تیم پارسا مقام دوم وتیم ساوالان (ب) به مقام سوم رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار