مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: یک محموله بزرگ از لامپ های کم مصرف تقلبی ساخت چین در زنجان توقیف شد.
کد خبر: ۲۶۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳ 31 July 2016
بدون شک قاچاق یکی از پدیده های تلخ اقتصادی است که می تواند به راحتی هر اقتصاد پویایی را با بحران و مشکل روبرو نماید از این رو در شرایطی که کشور ما دارای اقتصادی بحران زده و پسا برجامی است باید پدیده قاچاق را به عنوان اقدامی مهلک برای امنیت اقتصادی جامعه دانست.

از سوی دیگر قاچاق کالا می تواند به شکل جبران ناپذیری فرصت های تولید را از بین ببرد بطوری که در سالهای اخیر نمونه های زیادی را از این دست مشاهده کرده ایم.

اما جالب تر آنکه در برخی موارد مشاهده می شود که قاچاقچیان و فروشندگان کالاهای خارجی برای فریب مردم و حتی دستگاههای نظارتی از بسته بندی تولید داخل برای عرصه محصولات خود استفاده می کنند که یک نمونه اخیر آن نیز در زنجان کشف و ضبط شد.

در این رابطه مرتضی ممیزی با اشاره توقیف محموله های لامپ کم مصرف تقلبی اظهار داشت:  طی روزهای گذشته 3 هزار و 495 عدد لامپ کم مصرف در زنجان کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: متاسفانه لامپ‌های کشف شده  محصول کشور چینی بودند که با تعبیه در بسته بندی ایرانی به نام تولید داخل عرضه می شد.

وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه این محموله توقف و پرونده برای پیگیری مراحل لازم به شعبه مربوط در تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار