مدیر انجمن مخترعان، مبتکران و کارآفرینان استان قزوین گفت: این انجمن به صورت خصوصی دایر شده است که پشتوانه دولتی ندارد و خود اعضا هزینه‌های آن را تأمین می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 20 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اکبری‌فرد در نشست صمیمی که با معاونان پژوهشی دانشگاه، ارگان‌ها و مسؤولان مراکز علمی پژوهشی استان قزوین و حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور بعد از ظهر امروز در پارک علم و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی این استان برگزار شد، اظهار کرد: انجمن مخترعان، مبتکران و کارآفرینان استان قزوین به صورت خصوصی دایر شده است که پشتوانه دولتی ندارد و خود اعضا هزینه‌های آن را تأمین می‌کنند.

وی بیان کرد: این انجمن، مخترعان و کارآفرینان استان قزوین را شناسایی کرده و امکاناتی را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

مدیر انجمن مخترعان، مبتکران و کارآفرینان استان قزوین افزود: هدف این انجمن این است که اختراعات را در سطح کشور ارائه داده و بازار آن‌ها را ایجاد کند.

* صنعت قزوین در حال مرگ است

کاملان یکی از تولیدکنندگان استان قزوین نیز در ادامه این نشست گفت: اگر نگوییم صنعت این استان مرده است باید بگوییم در حال مرگ است.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌ها بحث فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که به سرعت جذب کشورهای دیگر می‌شوند و دغدغه دیگر نیز بحث کم شدن نیروی کار ساده است.

این تولیدکننده تصریح کرد: تقویت روحیه بسیجی یک امر بسیار مهم است و مسؤولان باید در این زمینه قدری به خودشان بیایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار